• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • AniMann

Mikis: du är ju bara för go!
    Jag ska försöka ta mig ut på en powerwalk sen iaf.
    Så det blir lite ordning här hahaha

• BrudSeptember2008

Mikis;
    Det kändes bra att höra! Du har rätt, det är okej att det blir så här ibland. Denna veckan ut, men sen är det bra! Nu ska jag ägna resten av veckan åt att peppa mej för nystarten på måndag.
    För jag mår verkligen inte bra av det själv!
    Tack snälla gulliga du!:)

• AniMann

så du har jag powerwalkat/joggat 5 km...blev lite situps när jag kom hem också.
    Hoppas att träningslusten kommer tillbaka snart...men jag får väl tvinga mig lite.
    Fokusera på hur nöjd jag blir när jag nått mitt mål och så.

• Maliinka

Ett tips till er som inte kan sluta äta godis... Enligt pointsmetoden så kan man äta 5 skumgodisar för bara 0,5 points. Så när sötsuget blir för hårt trycker jag i mig 10 marsmallows vilket ju då bara är 1 point, och jag kan lova att det är så mäktigt att sötsuget försvinner! Sen är det väl inte nyttigt med sockerchocker ö.h.t., men så "säger" iaf den metoden...

• Maliinka

För övrigt har idag varit en lat-dag. Har bara gått 4000 steg Skulle ha gått med en kompis på kvällen men hon lämnade återbud sent, och jag hade ingen lust att gå själv... Dock har jag lyckats hålla mig till 17,5 points idag! (Kan säga att igår blev det typ 25...)

• Godisråttan

Hej tjejjer!
    Började i måndags efter ett långt uppehåll.Går 20 min powerwalk på morgon med dogzen innan jobbet och igår gick jag en lång promenad efter jobbet också och sedan blev det löpning på gymet 20 min och efter det styrketräning. Såååå skönt at sjunka ner i badet efteråt!!!Ahhhhh...Försöker dra ner på godiset, äta mindre portioner, dricka mycket vatten och äta frukt som mellanmål istället för kexchoklad Mitt mål är att komma ner till 64 igen som på bröllopet och sedan helst till 62. jag har tänkt att minska 1kg i veckan.

• chamor

Jag fattar inte.. Nu har jag ätit skapligt här ett tag men magen känns jättesvälld och konstig.. Bubblig... Visst slinker det ner både lite godis och annat onyttigt ibland men har vart ut och gått extra varje dag sista veckan och ut och härjat i skogen i helgen men känner mig bara pluffsig.. Byxorna spännar.. Och är yr... Börjar misstänka att det kanske är en bebis därinne men det är nog bara för att jag tänker för mycket Nej de tror jag inte alls men de skulle ju förklara varför magen växer.. Vilket det känns som... Vore skönt att ha nåt att skylla på men har nog bara mig själv att skylla

• Godisråttan
    chamor skrev 2008-09-25 07:59:57 följande:
    Jag fattar inte.. Nu har jag ätit skapligt här ett tag men magen känns jättesvälld och konstig.. Bubblig... Visst slinker det ner både lite godis och annat onyttigt ibland men har vart ut och gått extra varje dag sista veckan och ut och härjat i skogen i helgen men känner mig bara pluffsig.. Byxorna spännar.. Och är yr... Börjar misstänka att det kanske är en bebis därinne men det är nog bara för att jag tänker för mycket Nej de tror jag inte alls men de skulle ju förklara varför magen växer.. Vilket det känns som... Vore skönt att ha nåt att skylla på men har nog bara mig själv att skylla
    Det låter ju jättekul om det är en liten krabat därinne! Annars kan det ju bara vara ÄL eller liknande som gör att du blir svullen.
  • Cantaton

Nu vägde jag mig eftersom jag missade igår. Stod på exakt samma som förra veckan...

• chamor

Jo visst vore det roligt men vi vill inte ha barn nu Vi har ju precis flyttat ihop och ville gärna vara ensamma några år Men så klart skulle de vara en krabat så är h*n välkommen.. mne nåt lustigt är det med magen iaf.. Grejen är att jag har stav så nån ÄL ska jag nog inte ha... Tanken är ju att man ska klara sig utan mens vilket jag gör och bara har småblödningar titt som tätt.. Inge roligt när alla byxor stramar

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...