• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • chamor
    Cantaton skrev 2008-09-25 08:24:49 följande:
    Nu vägde jag mig eftersom jag missade igår. Stod på exakt samma som förra veckan...
    Se det possitivt du har inte gått upp och säkert omvandlat mer fett till muskler och alltså blivit smalare
  • Godisråttan
    Cantaton skrev 2008-09-25 08:24:49 följande:
    Nu vägde jag mig eftersom jag missade igår. Stod på exakt samma som förra veckan...
    Åhhh sådant är så trist...Men ge inte upp! Nästa vecka kommer du säkert att gå ner det dubbla!
  • Cantaton

Jag har gått upp tre veckor och nu stod jag still.. så jag tvivlar på att jag går ner det dubbla - faktiskt!

Godisråttan skrev 2008-09-25 08:26:14 följande:
    Åhhh sådant är så trist...Men ge inte upp! Nästa vecka kommer du säkert att gå ner det dubbla!
  • Mikabella

HEJA DIG!!! Bra gjort! Erkänn att det känns ganska skönt. ja gillar att veta att jag har tänat för då kan man äta vad man vil utan dåligt samvete!

AniMann skrev 2008-09-24 22:21:09 följande:
    så du har jag powerwalkat/joggat 5 km...blev lite situps när jag kom hem också.Hoppas att träningslusten kommer tillbaka snart...men jag får väl tvinga mig lite.Fokusera på hur nöjd jag blir när jag nått mitt mål och så.
  • Mikabella

På måndag får jag "min" häst!!!!!!! Jippppppiiiiiii! Ett fullblod på 163, brun med svart man o en stjärn i pannan som ser ut som ett hjärta! Åhh han är så fin! Han har tom ett stiligt namn...Dubai!

• Mikabella

Jag var ju i exakt samma situation för 3 månader sedan! Stod blixt stilla i över 5 veckors tid. Varierade min träning, åt rätt, slarave inte med i, godis, läsk...Det jag gjorde för att komma igång o tappa igen, o som verkligen hjälpte, var att gå på 1 veckas renkur, Cambridge. Jag har inte fått tilbaka mina tappade kilon! Gäller ju att efter kuren fortsätta äta riktigt o träna Kanske inte så roligt, men det hjälpte verkligen mig när jag var desperat

Cantaton skrev 2008-09-25 08:28:26 följande:
    Jag har gått upp tre veckor och nu stod jag still.. så jag tvivlar på att jag går ner det dubbla - faktiskt!
  • Godisråttan

Jag vågar inte väga mig...Tror jag ska försöka med det på fredag eller månadg. När väger ni er här?

• chamor

Har ingen våg längre så väger mig inte alls. Vilket är livsfarligt :P

• Godisråttan

Jag har gått upp så mycket efter bröllopet att jag inte vågar för då kommer jag deppa ihop helt så nu försöker jag äta nyttigt och träna ett tag sedan väger jag mig

• Mikabella

Jag väger mig lite hela tiden, men det är fredagens resultat som "gäller".

Godisråttan skrev 2008-09-25 09:24:09 följande:
    Jag vågar inte väga mig...Tror jag ska försöka med det på fredag eller månadg. När väger ni er här?
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...