• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Nalle Puh 40

Finns så mycket god frukt på träden nu oxå och det är ju gratis

• Hope2008

Jag både väger mig och använder jeansen som mått... känner mig så SJUKT obekväm just nu..

Ni vet när man tycker att alla kläder sitter åt kring överarmar och mage...Blä för detta! Dessutom känns "lökarna" större än någonsin (nej, det är inte den tiden i månaden så jag kan inte skylla på det) och snart börjar bh:n bli för liten. Men nu j-lar!!

• Cantaton

Jag väger mig på onsdagar. (Sambon på lördagar...)

Godisråttan skrev 2008-09-25 09:24:09 följande:
    Jag vågar inte väga mig...Tror jag ska försöka med det på fredag eller månadg. När väger ni er här?
  • Hvidbrud

Hope: du kan få mina bhar, som har blivit för stora efeter att jag slutat med p-piller... HAr russin tuttar nu!

¨Kram på er tjejer! Vad det är skönt att ha er!! *Kram!*

• Ninnispinnis

Oj, nu var det mer ös här! Kul!

Jag väger mig inte speciellt ofta, går mer efter måttbandet och kläder. Tycker inte vågen är rättvisande när man tränar, dessutom kan jag variera kilon från en dag till en annan. Vägde mig dock något oftare innan bröllopet...

Nu har jag släppt bröllopshysterin, även om jag ju blev lite nojig under bröllopsresans svullande Målet var att vara mitt allra snyggaste jag på bröllopet, och det kändes underbart att jag var det! Mitt mål nu är ingen viktnedgång, utan att hålla mig i form, vara stark, slank och sund så att kroppen mår bra och kan fungera optimalt på alla sätt och vis.

Har suttit i möte hela dagen, blivit uppdaterad av projektledaren från London, angående ett projekt som startade när jag var på semester. Verkar spännande, och jättekul att jag är utvald som representant för Danmark . Nu har jag tränat skivstång, härligt för musklerna att få jobba lite igen Nu ska jag duscha, sen krypa ner i sängen med min bok. Mysigt!

• Ninnispinnis

Mikis, vad kul med hästen! 163 cm Dubai, det blir lite att bita i för 157 cm pitbull

• Mikabella

Haha ja det blir en utmaning Känns verkligen sååå roligt! Laddad till tusen!

Idag var det vägning och för att göra helgen lite roligre valde vågen att visa trevliga 53 kg i morse Känns bra. Nu blir det en runda ner med löpskorna till stranden, sen packa o styra kosan åt Öland och Skördefesten Jätte mysigt att åka runt hela natten o titta p olika kultuella företeelser. Önskar er alla en riktigt bra helg!

Ni vet att ni är bäst va?! Allihopa!!

Pussar o naff i hasorna så att ni håller tempot upp nu när pitbullen släpper garden o tar liten semester!! Inte för mycket slarv n tjejer för du kommer pitbullen o biter er i rumpan!
    Ninnispinnis skrev 2008-09-26 09:29:30 följande:

Mikis, vad kul med hästen! 163 cm Dubai, det blir lite att bita i för 157 cm pitbull
  • Hope2008

Jag har inte vägt mig än. Står här och drar lite på det...

Jag hade kunnat ge ett par tusen spänn just nu för att min våg skulle visa vad Mikas visar.... Dock saknar jag både hennes träningsdisciplin och energi (du har inte funderat på att skola om dig till träningscoach el något liknande...?? ).

Återkommer när jag vågat ställa mig på vågen...

Idag är det FREDAG och solen skiner. Jag är så otroligt kär och vi ska ha en härlig myshelg.

• Hvidbrud

Iiiih! Vad härligt det låter Hope, fick gåshud helt ner till knäna!! Det är så härligt att vara kär!

Själv ska jag till Svrige i morgon. 30års kalas hos min barndomsbästis syster. Sen ska vi mysa hela söndan jag och bästisen och hennes underbara lilla bebis! Längtar!

Käns som en fantastisk dag idag!

• Nalle Puh 40

Trevlig helg på er oxå, själv så ska jag jobba men det är rätt ok ändå

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...