• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Godisråttan

Har börjat att äta mindre portioner av allt Jag äter godis varje dag fast mindre. Invägning på fredag så får vi se vad som hänt. det känns bra allafall...

• Nalle Puh 40

Godisråttan: Alltid en början. Ge dig en kämpa på kram

Hope2008: Matstopp efter 19 kanske man skulle börja med, har egentligen det lite nu fast jag äter mycket frukt på kvällen men det är väl ok, eller?

• chamor

Gjorde ett sista dåligt ryck igår och åt upp de två sista snickerskakorna så nu är de borta och kan inte distrahera mig mer Så skönt.. har bara lite glass i frysen nu annars bara nyttigt.. Och så klart lite riktigt mörk choklad men de tycke rjag inte SÅ mycket om så de tar jag bara när jag måste

• Mikabella

HEJ TJEJER!!! Jag har varit utan internet i 3 dgara o har haft värsta abstinensen! Nu har Mr fixat datorn igen o jag är äntligen tiilbaka.

Kämpar på som vanligt. Har fått Dubai, men han står kvar i sitt "gamla" stall...lite jobbigt...Jag kan ju vara ärlig med er o erkänna att jag inte gillar folket/stallet. Shit vad det skvallras, skitsnackas o tittas snett. Fattar inte hur de orkar. Är på komunens ridskolas privatstallar i det finns 7 stall med 6 hästar i varje. Alla verkar snacka skit om det andra stallen...klaga på hur de sköter, rider, mockar...ja u name it! Pust...Hoppas verkligen att jag kan få flytta honom snart. Tjejen som äger honom ska köpa en ny häst o utan häst i boxn förlorar hon rätten till stallplasen...Hoppas verkligen att den nya hästan kommer om 14 dagar. Ska träffa dem ikväll o diskutera avtal, betalning o liknande. Ska bli skönt att få det ur världen så man kan börja känna att hästen är "min".

Annars går det bra med vikten Håller mig under 54 o är nöjd. Ska gå på en detox nu o rensa kroppen lite. Känner mig lite seg o slö o brukar alltid må bättre efter en detox lur

Nu vill jag att det ska sluta regna så att jag kan cykla till stallet...Pust ytterligare en orsak till varför jag vill flytta honom...Stallet är en bit bort o det stället som jag själv fixat kan jag se från köksfönstret.

Pussar o morr på er från en pigg, motiverad och lite lätt irriterad pitbull.

• Nalle Puh 40

Här har det bakats linfröfrallor, nyttiga som jag ska ha med till jobbet ikväll istället för deras fikabröd

• BrudSeptember2008

God förmiddag på er tjejer!

Mikis;
    Trist när det är så mycket skitsnack! Hoppas att du snart kan flytta till ett annat stall. Förstår att du har haft abstinens efter oss!;) Under 54 är ju jättebra!:)

Godis;
    Hoppas att det har gett resultat på fredag. Jag väger mej också på fredagar! Det känns som en bra dag. Syndar man lite under helgen efter vägningen så har man veckan på sej att räta till misstagen!;)

Nallis;
    Gott med hembakat bröd! Duktigt av dej att ordna eget fika så du slipper att falla i fikaträsket på jobbet!:D

Charmor;
    Bra att du har ätit bort godsakerna!;) Nu är det nya tag som gäller! Hejja hejja!:D

Tobiaslinda;
    Skönt att det börjar att vända så du får lite ny energi och inspiration!:) Härligt!

Ninnis;
    Hur går det för dej då?

Hvidis;
    Aha, låter lång tid att gå på detox i 11 dagar.. Det fixar jag aldrig, OCH fasta en dag!:S Nä, jag får nog klara mej utan detox!;)

Hope;
    Matstopp på kvällen är nog bra. Det körde jag med för måånga år sen, och det funkade faktiskt! Härligt att din dotter kommer hem idag. Man längtar ju ihjäl sej efter dom små krabaterna när dom inte är hemma! Ha en riktigt mysig dag med tösen din!:)

• Hvidbrud

Ja, att inte äta effter 7 var min filosofi innan jag började jobba här... Nu kommer jag ju hem halv 8 8 och då är jag vrål hungrig! Gick upp 7kg bara sådär... Men nu är de kilona borta och jag ser till att ha mat i magen hela dagen så jag ine frossar i mig mat på kvällen. Tur nog har jag inte en särskilt söt tand, eller gillar snacks mer (det tog sin tid att vänja sig av med...) så en kopp te på kvällen tycker jag är härligt!

Nu har jag en liten paus. Tänkte köra mina yoga övningar. HAr 6st nu! I love it!

• Ninnispinnis

Det går bra, tack! Har inte vägt mig efter bröllopsresan, får väl göra det snart... Jag tränar på, men har känt mig lite hängig och trött hela veckan, så jag har faktiskt unnat mig att ta det lite lugnt, mest promenader och yoga.

Snart ska jag ha telefonkonferens med projektgruppen jag är med i, det känns lite nervöst... Har aldrig varit med på det innan, plus att det är på engelska. Jaja, det går säkert bra. Ikväll ska jag passa finaste lilla gudsonen, han ger mig alltid energi! Sen kommer min älskade man hem, då blir det myyyys

• Mikabella

Åhhhh vad gott!´Jag är värdelös på att baka bröd o är verkligen impad+avis på de som kan Kanske kan skicka några till mig på posten
    Nalle Puh 40 skrev 2008-10-01 10:17:20 följande:

Här har det bakats linfröfrallor, nyttiga som jag ska ha med till jobbet ikväll istället för deras fikabröd
  • Nalle Puh 40

Mikabella: Jag ÄLSKAR att baka bröd och skickar gärna några på posten och jag får din adress

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...