• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Nalle Puh 40

Är såååååååååååå trött, har precis gått av ett tufft 12 h pass utan rast så nu blir det soffan och en kopp the (ska bara vara här en liten stund först...)

• Ninnispinnis

Hvidis, hade gärna skrivit nåt skoj för att pigga upp dig, men jag är nog på ungefär samma energinivå som du... Hade tänkt träna skivstång idag, men huvudvärk och allmän hängighet gjorde att jag åkte hem till min nyss hemkomna man istället

Hämtade mitt nya körkort på vägen hem, det var lite skoj iaf Nu känns det liksom mer på riktigt med nya namnet... Sen har vi planerat vår ovanvåning som vi ska inreda. Har även tittat på bröllopsbilderna som vi fick av fotografen igår, det var så mysigt att titta och minnas... Lägger upp några i mitt galleri snart.

Nu sitter jag i soffan med en kopp grönt chai te, medan mannen tittar på ett whiskyprogram

• Nalle Puh 40

Helt slut idag, behövde verkligen sova ordentligt efter mitt långa pass men icke sa nicke, kunde bara sova 4 timmar och imorgon lutar det åt att jag blir inbeodrad att jobba. Dubbel suck...

• Godisråttan

Invägning!

Ursprunglig vikt 72,5kg
    Nuvarande vikt 67,1
    Resultat denna vecka -1kg

Hur har det gått för er?

• Mikabella

God morgon ladies!

Som jag brukar säga; "I hjärtat är det bra", men kroppen kunde gärna hänga på. Är fortfarande lite rastlös över jobbsituationen, men jag känner mig lätt omotiverad, vilket går ut över träning o kost. Går inte så mycket som jag borde, o äter saker som gör att magen inte mår bra. Na na na det får bli skärping! Nu är jag så arg på min mage som gör ont, fettet som inte vill gå bort och min slöhet(kroppen känns lite som gummi)så jag har bestämt mig för att gå en renkur Cambridge för att rätta till läget lite Är inne på min 3 dag idag o har tappat "sockerdepån" o vätska på 2 kg redan. Nu ska det börja brännas fett Nä...har ju inte så mycket att ta på, o egentligen är det inte så viktigt att gå ner. Största anledningen till en kur är att min mage mår väldigt bra av fasta, och riktigt bra efter en CB kur! Känns som om den blir "nollställd".

Idag får jag min nya kärlek, Dubai, levererad till nya stallet. Har faktiskt lite fjärilar i magen Stackars Mr, han är inte så förtjust i hästar o nu måste han lära sig mocka o leda o fixa så att han kan ta hand om pållen en dag eller två om jag blir riktigt sjuk. Men men som han sa igår..."Vad gör man inte för kärleken"

Så här var en liten ego-rapport om vad som försigår i mitt liv Än så länge är humöret på topp, jag är inte så hungrig(var lite jobbigt att göra en smarrig risotto till Mr igår dock), och magen blir mindre och musklerna större

Morr morr från pitbullen.

• Mikabella

Bra! Vad roligt! Jag vet inte riktigt om mina mått stämmer så bra just nu pga av CB...

Började ju på 57.7 i mars, nu innan CB stod vågen på 53,5 och 3 dagar in på kuren visar vågen 52. Återkommer nästa fredag så är det nog mer realistiska kgs

Godisråttan skrev 2008-10-03 08:01:20 följande:
    Invägning! Ursprunglig vikt 72,5kgNuvarande vikt 67,1Resultat denna vecka -1kgHur har det gått för er?
  • Godisråttan
    Mikabella skrev 2008-10-03 08:19:32 följande:
    Bra! Vad roligt! Jag vet inte riktigt om mina mått stämmer så bra just nu pga av CB...Började ju på 57.7 i mars, nu innan CB stod vågen på 53,5 och 3 dagar in på kuren visar vågen 52. Återkommer nästa fredag så är det nog mer realistiska kgs
    Oj grattis 52 är ju superlite!
  • Hope2008

Snabb rapport! (ska på möte strax)

Vågen står still, men däremot visar måttbandet på -2cm i midjan (mätte förra gången för två veckor sedan). Det känns jättebra (och nästan viktigare)!

Ha en bra dag alla!

Maliinka: Mitt thé heter Yerba Mate och jag köpte det i en hälsokostaffär (efter att ha läst en del om det på nätet). Jag dricker inte kaffe och ville ha något lite uppiggande. Dessutom ska det då också dämpa den värsta hungern (och i mitt fall också sötsuget).

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...