God morgon ladies!
Som jag brukar säga; "I hjärtat är det bra", men kroppen kunde gärna hänga på. Är fortfarande lite rastlös över jobbsituationen, men jag känner mig lätt omotiverad, vilket går ut över träning o kost. Går inte så mycket som jag borde, o äter saker som gör att magen inte mår bra. Na na na det får bli skärping! Nu är jag så arg på min mage som gör ont, fettet som inte vill gå bort och min slöhet(kroppen känns lite som gummi)så jag har bestämt mig för att gå en renkur Cambridge för att rätta till läget lite
Är inne på min 3 dag idag o har tappat "sockerdepån" o vätska på 2 kg redan. Nu ska det börja brännas fett
Nä...har ju inte så mycket att ta på, o egentligen är det inte så viktigt att gå ner. Största anledningen till en kur är att min mage mår väldigt bra av fasta, och riktigt bra efter en CB kur! Känns som om den blir "nollställd".
Idag får jag min nya kärlek, Dubai, levererad till nya stallet. Har faktiskt lite fjärilar i magen
Stackars Mr, han är inte så förtjust i hästar o nu måste han lära sig mocka o leda o fixa så att han kan ta hand om pållen en dag eller två om jag blir riktigt sjuk.
Men men som han sa igår..."Vad gör man inte för kärleken"
Så här var en liten ego-rapport om vad som försigår i mitt liv
Än så länge är humöret på topp, jag är inte så hungrig(var lite jobbigt att göra en smarrig risotto till Mr igår dock), och magen blir mindre och musklerna större
Morr morr från pitbullen.