• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Maliinka

Dagens bekännelser: 2 påsar bilar, en godisrem och knappt 5000 steg :-S

• Cantaton

Jag tycks aldrig bli frisk, så just nu har jag tappat suget alldeles. Går lite, men har inte stegräknaren på... maten? eh, ja... det blev ett par kanelbullar idag på kanelbullens dag. Sambon och jag bakade, och de blev så där oemotståndligt goda. Så jag har inget annat än en massa hemska bekännelser att komma med. (Dock bara +0,4, tack och lov.)

• Maliinka

Cantaton - Nya friska tag på måndag? Krya på dig!

• Cantaton

Vad gäller maten, ja. Träningen vet jag inte hur jag ska göra med. Jag har galet ont i halsen, så jag går väl promenader på min höjd.

• Maliinka

Lugna promenader är ju jättebra. Inte minst för den friska luften! Jag tränar inte heller, mer än att jag försöker gå en del.

• Nalle Puh 40

Har oxå syndat med vaniljhjärta och bullar (kanelbullens dag)
    Blev oxå två glas vin igår...

• Mikabella

Har inte syndat något alls i helgen. Bara pulver. Är bara 2 dagar kvar nu o det går riktiht bra! Borde få guldstjärna! Minst!

• Maliinka

Mikabella - vilken karaktär! Vad är det för pulver du pratar om? Finns det på hälsokosten? Är det fasta?

• Nalle Puh 40

Varit på kävllspromis i mörkret nu med gubben, är så mysigt att gå där och hålla varann i handen och prata om bröllopet

• chamor

Jag tycker jag har skött mig ganska bra. Inget godis och inte så mycket sötsug heller.. Så har bara ätit mat i helgen förrutom att jag bakade en tårta som jag åt lite av i lördags och så tog jag 2 skedar igår också för den var så vansinnigt god inget ner på vågen dock

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...