• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Hvidbrud

Kram på dig också Nallis! HA det mysigt i soffan! En annan ska rusa ut genom dörren snart!
    Björkarna börjar bli gula utanför fönstret, och Det börjar dofta härlig höst! Måste komma ihåg att njuta detta lika mycket som våren, annars blir jag helt knäpp i vinter...
    Vill hitta ett hus att hyra nära brofästet på den svenska sidan. Nån som vet var man kan hitta det?

• Hope2008

Nalle Puh: Det gör du rätt i! Alldeles för många går tillbaka för tidigt till jobbet när de är sjuka. Ofta blir de sjuka igen och drar på sig "tilläggssjukdomar" av olika slag. Dessutom smittar de också ner andra. En förmiddag på soffan kan säkert göra underverk!

Visst är det härligt med hösten? Min favoritårstid...

Idag har jag lämnat lilltjejen igen. En vecka tills jag träffar henne. Det är tungt så in i....(går inte att förklara)

Vägde mig imorse. Hade faktiskt gått ner! Bara ett halvt kg i och för sig, men allt är bättre än uppåt.

Kram på er!

• Hvidbrud

Bravo hope!!! ½kg är ju ett steg på vägen. Sunt att gå ner långsamt, så håller det längre också.
    Så får du passa på att njuta DIN egen tid denna veckan...

• Mikabella

Hej Hvidis Först..ja du har väl lite rätt då...54 är det jag ska väga...eller iaf vad min kropp ycks tycka

Är rastlös, känner mig fortfarnde lite menlös...För att inte blir förslappad försöker jag att ha lite rutiner. Hoppas verklingen på att jag får hästen snart, för jag behöver vekligen en uppgift/mening.

Idag har jag i vanlig ordning gåt upp 7, sprungit 5 km+powewalkat 5. Nu kom jag precis hem från Ica, gick dit o handlade vilket resulterar i ytterligare 8,9 km till dagens träningsmängd. Är såååååååååå varmt ute!! Ojojoj så härligt. Gick i linne o jeans o hade lugnt kunnat ha shorts!
    Är lite klurigt att handla när man bara har en lite ryggsäck. Man får noga överväga sina inköp

Nu ska jag städa lite, ush är en sååå dålig hemmafru. Är värdelös på att städa. Pust så tråkigt...Men men det måte göras. Skämms ju inför maken om man inte gör vettiga saker på dagarna.

Hur går det själv? Leker livet?

Hvidbrud skrev 2008-09-24 13:43:47 följande:
    Hur går det for dig Mikis? Vad har du hunnit med idag? ,din dynamitbrutta!
  • Cantaton

Äsch, jag glömde att väga mig imorse. Men den här veckan kommer inte att bli så kul iaf. Jag har ju varit sjuk nu i några dagar (och därmed ynklig...) så det har inte blivit träning sedan i fredags, men väl godis, pommes frites och pizza

• BrudSeptember2008

Jag har hamnat i en STOR svacka....

Äter godis varje dag. Äter skräpmat varannan, och jag KAN inte låta bli.. Vikten skenar uppåt och jag mår verkligen svindåligt!
    Byxorna jag köpte för 1½ vecka sen är som ett korvskinn och fetmagen väller ut över linningen... Men jag äter ändå!!!!
    Tror vi pratar ca 4 kilo på 1½ vecka!!!!:S
    Vågar inte ens väga mej längre. Vill inte motionera, orkar inte!

Om ni har lagt märke till att det har varit lite glest med inläggen så är det för att jag har undvikit er här inne, vill hellre ha något positivt att berätta för er. Och skäms nästan för min dåliga karaktär för tillfället....
    Förlåt!

• AniMann

Samma här...usch det är så typiskt mig höst och vinter!
    Ingen karaktär alls!
    Jag försöker iaf...
    Jag har nog gått upp lite med, men jag vill inte väga mig och få panik liksom..

• Mikabella

Septembris & Annis: Tjejer tjejer! Vi finns ju här för er, slarviga som duktiga. När man är i n svcka behöver man ju som mest söd o pepp från vänner som tycker om er vad ni än gör! Er frosseri..hmmm vet inte om jag vill kalla det det iof, gör er bara mänskliga! Låt det få vara så. Ibland behöver man leva lite slappt för att få ny energi till att vara dukig igen! komm igen tjejer! Skärpning from måndag! Detta är sista chansen att slappa o slarva!!! På måndag kör vi/ ni järnet igen! Jag lovar att peppa, stötta, pusha och skicka värmande kramar!!! PUSS på er!

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...