• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • ElinDLB

Såg idag att jag har gått ner 7 kg hitills! Då blev man glad kan jag säga har ju ett antal kilo kvar vill ju gå ner 20 totalt som minst men skitglad! woho=) Har promenerat rumpan av mig hehe!

• BrudSeptember2008

AnniMann;
    Fnissade ganska ordentligt när jag läste om din sambo och plankan!:D Nu har du ju fått en bra beskrivning av Hvidis, så kan du ju visa din sambo HUR man gör plankan egentligen!;)
    Fast det klart att "mat-plankan" är ju inte så dum heller...

Mikis;
    Trist med stallplatserna, hoppas att någon av dem du ska titta på idag är bättre. Annars så får du nog göra som Hvidis sa, ta den som var ledig och ställa dej på kö...
    Brasa och läsa bok lät väldigt mysigt.

Själv så satte jag barnen med vattenfärg och passade på att cykla 10 minuter, alltid nåt.
    Snart kommer min käre far och vi ska iväg och göra några ärenden och äta lunch ute! Det är också mysigt:)

Hvidis;
    Håller med Mikis om lunch tipset, keso och avocado på grovt bröd. Äpplet kan du ju ta som efterätt!;)
    Kläder är en ganska bra måttstock! Min man börjar tröttna på våran våg här hemma, för jag väger mej för ofta tycker han!:S
    Får väl ställa undan den ett tag och bara fortsätta som jag gör och hoppas på det bästa!;)
    Ha en bra dag på jobbet!

• chamor
    ElinDLB skrev 2008-09-19 11:27:59 följande:
    Såg idag att jag har gått ner 7 kg hitills! Då blev man glad kan jag säga har ju ett antal kilo kvar vill ju gå ner 20 totalt som minst men skitglad! woho=) Har promenerat rumpan av mig hehe!
    Wow grattis!!!!
  • ElinDLB

Hehe jag går verkligen överallt märker jag nu. På med mina riktigt sköna nyinköpta Joggingskor och ut i vädret även om det regnar vilket jag förövrigt älskar att göra dvs gå ute i regnet man känner sig så duktig när man har gjort det och kommer hem dyngsur haha=P

• Cantaton

ElinDLB, duktigt kämpat hittills! Grattis!

Nu har jag kommit hem från gymmet. Sååå skönt en fredagsförmiddag!

• Ninnispinnis

Hej alla goa tjejer! Nu är vi hemma från vår UNDERBARA bröllopsresa... Lite slappare och garanterat lite tyngre, men många upplevelser och minnen rikare Har dock inte vägt mig, väntar till efter "indianinvasionen" (tack Ingenjör, för att du återigen gav mig ett gott skratt)

Gjorde en Mikis idag, och promenerade hem efter att ha lämnat in bilen på service, ca 1,5 mil. Har dock lyckats sträcka en muskel i ryggen (antar jag, det högg till när jag vred mig och tryckte till), och kan knappt röra mig! Det hugger till och nästan svartnar för ögonen och tappar andan, så ont gör det . Nu ligger jag på mage i sängen och väntar på att Voltaren gelen som min man har smörjt in ska börja verka. Fruktansvärt irriterande att jag klantar till det så här, nu när jag skulle ta tag i träningen igen! Grrr! Jaja, får väl vila lite och hoppas det har gått över till på måndag när jag börjar jobba igen.

Ska läsa igen allt ni flitiga lisor har skrivit, har ju tid iaf om jag nu måste hålla mig stilla...

• Hvidbrud

Annars får du koma in till mig, så ska jag fixa dig!

Välkommen hem!

Ninnispinnis skrev 2008-09-19 14:41:45 följande:
    Hej alla goa tjejer! Nu är vi hemma från vår UNDERBARA bröllopsresa... Lite slappare och garanterat lite tyngre, men många upplevelser och minnen rikare Har dock inte vägt mig, väntar till efter "indianinvasionen" (tack Ingenjör, för att du återigen gav mig ett gott skratt)Gjorde en Mikis idag, och promenerade hem efter att ha lämnat in bilen på service, ca 1,5 mil. Har dock lyckats sträcka en muskel i ryggen (antar jag, det högg till när jag vred mig och tryckte till), och kan knappt röra mig! Det hugger till och nästan svartnar för ögonen och tappar andan, så ont gör det . Nu ligger jag på mage i sängen och väntar på att Voltaren gelen som min man har smörjt in ska börja verka. Fruktansvärt irriterande att jag klantar till det så här, nu när jag skulle ta tag i träningen igen! Grrr! Jaja, får väl vila lite och hoppas det har gått över till på måndag när jag börjar jobba igen.Ska läsa igen allt ni flitiga lisor har skrivit, har ju tid iaf om jag nu måste hålla mig stilla...
  • Mikabella

Heja dig! Bra jobbat ju! Grattis till din viktnergång oxå ju!

ElinDLB skrev 2008-09-19 11:49:31 följande:
    Hehe jag går verkligen överallt märker jag nu. På med mina riktigt sköna nyinköpta Joggingskor och ut i vädret även om det regnar vilket jag förövrigt älskar att göra dvs gå ute i regnet man känner sig så duktig när man har gjort det och kommer hem dyngsur haha=P
  • Nalle Puh 40

Grattis till alla som gått ner i vikt och kämpa på men njut lite av helgen oxå med god mat och dryck...

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...