• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2008-09-10 10:06:58 följande:
    Aaahhh! Jag hittade precis en fästing i mitt lår!!! Örk! Nu måste jag självopereras!Ingen aptit idag. Käns som om jag presis har ätit jätte mycket. Men frukost är så viktigt, ju... Ska jag proppa i mig mat bara för att man skall, eller ska jag bara vänta?
    Bläääää fästingar!!! *brrrrr* Finns inte många djur som är äckligare än de.....Hoppas operationen går bra!!

Ät ändå, så att kroppen får ett jämnare tillflöde på mat.....men välj kanske ngt som inte är så tungt....yoghurt med lite äppelbitar kanske?

Kakdiet?! Ja det hade nog funkat på mig....är inte alls glad för kakor.....så det hade nog inte blivit så många!!
    Dieter är helt värdelöst!!! Man måste hitta rätt nivå, på matmängder o motion....det är där det spricker för de flesta!
    O så blir nog många sockerjunkies o då är det svårare att låta bli allt sött......
  • Mikabella

Den hade funkat utmärkt på mig oxå...eller inte. Shit värsa svält dieten! Gillar inte heller kakor. Ibland blir man så full i skratt av alla dumheter folk kan hita på!

ingenjörsbruden skrev 2008-09-10 10:11:54 följande:
    Bläääää fästingar!!! *brrrrr* Finns inte många djur som är äckligare än de.....Hoppas operationen går bra!! Ät ändå, så att kroppen får ett jämnare tillflöde på mat.....men välj kanske ngt som inte är så tungt....yoghurt med lite äppelbitar kanske?Kakdiet?! Ja det hade nog funkat på mig....är inte alls glad för kakor.....så det hade nog inte blivit så många!! Dieter är helt värdelöst!!! Man måste hitta rätt nivå, på matmängder o motion....det är där det spricker för de flesta!O så blir nog många sockerjunkies o då är det svårare att låta bli allt sött......
  • AniMann

Hejhej!
    Jösses vad ni är pigga och glada idag tjejer hihihi!!
    Jag somna jääättesent igår så jag vaknade typ...11?
    Fy på mig!
    Usch jag blir så less på att jag alltid äter så mycket godis på jobbet!
    Igår jobbade jag i kassan (jobbar på konsum) och där är ju hela avdelningen med lösgodis!
    Tror ni att jag vräker i mig? JAA!!!!
    Och jobbar jag i charken...ja då har karamellkungen sitt godislager precis bakom där....
    Jag äter ju godis som att det inte finns någon morgondag!!!
    Urk vad ska jag göra?
    Jag äter ju inte direkt för att det e gott heller..mest för att det finns där.

• AniMann

Fästningar är så jäkla äckliga!
    Hittade en på min mage förra sommaren.
    Fick panik och bara skrek.
    Som tur var hade jag hundens fästingborttagare till hands.

Hvidbrud skrev 2008-09-10 10:06:58 följande:
    Aaahhh! Jag hittade precis en fästing i mitt lår!!! Örk! Nu måste jag självopereras!Ingen aptit idag. Käns som om jag presis har ätit jätte mycket. Men frukost är så viktigt, ju... Ska jag proppa i mig mat bara för att man skall, eller ska jag bara vänta?
  • Nalle Puh 40

Hm, jag är så svag för kakor och ju mer "gegga" det är i destu bättre men har faktiskt väldigt bra självdisiplin när jag är hemma, värre är det när man blir bjuden. Suck...

• ingenjörsbruden

Nalle Puh 40 skrev 2008-09-10 11:50:09 följande:

Hm, jag är så svag för kakor och ju mer "gegga" det är i destu bättre men har faktiskt väldigt bra självdisiplin när jag är hemma, värre är det när man blir bjuden. Suck...
    Javisst....kanske ska snickra ihop en lite skylt att ha runt halsen...."mata inte den blivande bruden" ....eller nåt!
  • AniMann

Gillar också kakor med gegga i!
    Den dieten skulle inte funka på mig hihihi!

Nalle Puh 40: är du också smålänning?
    Jag är ganska nybliven smålänning och trivs så himmla bra här nere.
    Flyttade ner november 07

• soosse

ojoj.. fika diet då?? den skulle jag vilja gå på eller wook dieten.. mums!! har nog gått upp lite på magen men mina svarta jeans sitter fortfarande bra :p *phu* jaja ska vell sitta och gräva ned mig i läxorna idag med,, satt hela dagen igår från 13-22 med massa skit men jag hade massa energi så det va bra ....

• Mikabella

Haha de bra med kakdieten är väl att efter 2-3 dagars frossande lär man ju börja spy så fort ser en kaka Vips så är man helt avvänjd o vill aldrig se en kaka mer i hela sit liv Haha tycker fortfarande att det är det mest bissara jag någonsin hör som bantningstips!

• Hvidbrud

Jobbade på konditori en gång... Det tog en vecka, sen var jag avvänjd. Nu blir dt bara hembakat om lusten faller på. och oftast till andra!

Fästingarna är ute, men jag är lite nojjig att där är fler som jag inte kan se! Det är så äckliga djur. Men de tror väl att jag var bambi eller nått!

Wokad kyckling till lunch tilsammans med er härliga tjejer. Gott och mysigt!

Läste om hotdog dieten... Bara varmkorv med bröd i 3 vackor...

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...