• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Cantaton

Igår under vår inflyttningsfest (jag höll mig faktiskt mest till grönsaker och dip - inte chips och godis) ringde de och sa att jag ska jobba kl. 11 idag. Jippii... Så nu sitter jag på kontoret. Ev blir vi inte klara förrän 22 ikväll...

• soosse

det va ju uppmuntrande :P min m2b red med mig idag han fixade faktist lättridning inte illa och han vill rida flrr ggr!! jippi

• Mikabella

JAG ÄR FRU!!! Hihihi! Är såååååå trött men såååååå glad!!!! Tack för allt er stöd på vägen tjejer. Jag kände m ig så underbart vacker och smal i min klänning! Har inte fått några bilder än, men lovar att lägga ut så fort de kommer!

Vägde på bröllopsdagensmorgon 52.6 kg!

Ninni: GRATTIS hoppas att i hade en underbar dag! Jag har lite träningsvärk i kinderna efter allt leeende magen fter allt skratt.

Pussar o kramar till er alla!!!!! Nu ska jag vila lite o sen ner till österlen å liten mini honeymoon Såååå skönt!

• Cantaton

GRATTIS! Låter ju underbart! Ser fram emot bilderna!

Mikabella skrev 2008-08-31 19:06:52 följande:
    JAG ÄR FRU!!! Hihihi! Är såååååå trött men såååååå glad!!!! Tack för allt er stöd på vägen tjejer. Jag kände m ig så underbart vacker och smal i min klänning! Har inte fått några bilder än, men lovar att lägga ut så fort de kommer! Vägde på bröllopsdagensmorgon 52.6 kg! Ninni: GRATTIS hoppas att i hade en underbar dag! Jag har lite träningsvärk i kinderna efter allt leeende magen fter allt skratt. Pussar o kramar till er alla!!!!! Nu ska jag vila lite o sen ner till österlen å liten mini honeymoon Såååå skönt!
  • Mikabella

Nu har jag lagt upp nån bild. Hr inte de "riktiga" bilderna än. Åhhh vill se dem!! Nyfiken

• AniMann

Mikabella:
    Jättestort grattis till dig och din man!!!
    mysigt med mini honeymoon =)

• soosse

grattis till er va fina dekorationer ni hadde!!

• Hope2008

Mikabella: Grattis grattis grattis!! Vilka härliga bilder! Vi ser fram emot fler....

tobiasochlinda: Vad duktig du är som bakar! Själv har jag precis konstaterat att det blir "köpebröd" till vår födelsedagsfest på lördag. Jag orkar/hinner inte detta med tanke på hur mycket vi har att göra på jobbet så här års.

Helgen var lugn. I fredags fikade vi med några vänner efter jobbet och sedan åkte vi hem och bara myste. I lördags fixade vi i huset hela dagen och sedan var det kräftskiva på kvällen. Jag körde dock eftersom jag var tvungen att jobba en del igår. Skönt att vakna pigg och glad i går morse!

Vägde mig förresten i lördags och hade gått ner 0,7kg. Liiite besviken, men vad sjutton... Nya tag!!

Kramar
    Hope

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...