• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Mikabella

Vi har 92 gäster

Ville bara típs alla hästtjjer här på tråden att de just nu visas dressyr från Peking OS på Svt24!!!!!

• AniMann

jaja, idag har det både blitt pizza och glass.
    Men jag orkar inte ha dåligt samvete för det!
    man måste väl få ha sina ätardagar, right?

• soosse

gud va gott vill jag med ha med det blir kykling och potatissallad

• SnuttisSessan

Ingen som stött på någon björn i skogen?

• BrudSeptember2008

Haha... Tror inte det är så vanligt att man möter en björn faktiskt!;)

Ja, pizza och öl ska jag unna mej på lördag, OM det inte är "hippa" då:S
    Skrev ju för ett tag sen att jag inte trodde det skulle bli nåt sånt. Men nu har det varit lite mystiska telefonsamtal till sambon och annat fuffens..... *nervös*

• ingenjörsbruden
    BrudSeptember2008 skrev 2008-08-13 18:44:21 följande:
    Haha... Tror inte det är så vanligt att man möter en björn faktiskt!;)Ja, pizza och öl ska jag unna mej på lördag, OM det inte är "hippa" då:S Skrev ju för ett tag sen att jag inte trodde det skulle bli nåt sånt. Men nu har det varit lite mystiska telefonsamtal till sambon och annat fuffens..... *nervös*
    Wiiih va kul o pirrigt!!!

Har cyklat 1 mil o kört 40 min hård winsor pilates på magen o baken!!!
    Har ätit kyckling o sallad med senapssås till lunch o t kvällsmat blev det falukorv o herrgårdsgrönsaker (m2b lagar mat), inte så inspirerande.......får väl äta ett äpple!

Någon som testat Herbalifes proteindrink o dyl? M2b´s kompis´s flickvän är helfrälst Herbalifeförsäljare....så jag ska träffa henne o prova lite grejer o få lite info om Herbalife. Kan ju inte skada direkt.
  • Ninnispinnis

Idag åt jag goji-bär på gröten för första gången. Beställde på nätet och fick dem igår. De ska ju vara så himla nyttiga, och smakar faktiskt helt ok. Någon annan som har provat?

• BrudSeptember2008

God morgon på Er!

Ingenjörsbrudis;
    Vad duktigt av dej! Du ska se att kilona snart rasar av dej!:D

Har inte testat Herbalife, men har en kompis som har kört med sånt och gör fortfarande någon dag i veckan. Hon gick ner många kilo med det, och håller vikten. Men mer än så vet jag inte.

Nä, nu ska jag sätta på lite kaffe så jag vaknar till!:D

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...