• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Ninnispinnis

Thailand, Allevo köper man i vanliga mataffärer eller hälsokost, Nutrilett också tror jag. Angåenden Cambridge tror jag man måste komma i kontakt med en konsulent först, men det där vet Mikabella allt om

Bra gjort att du håller dig borta från sötsaker!

• BrudSeptember2008

Fasen också! Vad ÄR det med forumet ibland egentligen? Blir tokig när inläggen försvinner!?:S

Hur som, får väl skriva ett nytt...

Denna kamelen vägde 75,9 idag!:D
    1 kilo kvar till delmålet!:)
    KÄMPA KÄMPA!

Men jag åt 3 dumlekolor till lunch och en kopp kaffe... Bra? NÄ... *skärpning*

Thailand;
    I välsorterade matvaruaffärer brukar det finnas en stor avdelning med shakes, barer, soppor och olika pulver. Där finns både Allevo, Naturdiet och Nutrilett ibland annat. Du får testa dej fram lite och se vad DU gillar.. Vissa smakar APA och vissa är GODA!:D Men smaken är ju som baken....;)

Mikis;
    GUUUUUUUUUD vad du är DUKTIG!!!!!!!!! 5 kilo är ju skitmycket! Och 4 hekto ingenting! Det fixar du lätt på 2 veckor! Verkligen, du är en inspiration för oss alla!:D

Avil;
    Vet vad du menar med "putmage" efter graviditeter, tror som du att det GÅR inte sopa undan dom spåren utan kniv:S
    MEN man känner sej bättre till mods och vackrare innifrån om man är nöjd med den vikt man har. ALLA är vi unika människor och värda att älskas PRECIS SOM VI ÄR!!!!:)
    *Kamelen djupdyker* ;)

Annimann;
    Trist att dom säger sånt, visst är det för att dom är avundsjuka. Jag vet det! Jag kan faktiskt helt ärligt vara lite glad i smyg nu när en av mina kompisar gått upp lite i vikt! Och jag går NER!:D Men är absolut inte missunsam på något sätt. Bara det att jag alltid har varit den tjocka och hon den smala..
    Detta blev ett rörigt inlägg känner jag, tolka det inte fel!
    Jag är ingen ytlig person, och skulle aldrig säga nåt för att såra min vän!:)

Ninnipinnis;
    Jisses vilken disciplin du har på dej själv!:D
    Hade någon bjudit på en Mars-bar hade jag slukat den med pappret på!:S

Jag ska strax lägga min lilla gullunge så han får sova middag, då tänker jag passa på att cykla en stund. MINST 30 minuter är dagens krav. Vill ut och gå ikväll när dom har somnat också, den rundan är ca 40 minuter. Mer än så blir det inte för mej!:D
    Hoppas att jag bränner bort dumlekolorna bara.. men 3 st, det kan ju inte vara sååå mycket? Nån som vet?

• SnuttisSessan

Jag längtar till vintern! Jag är nämligen så rädd för att stöta på djur i skogen, små som gigantiska. Min cross-trainer knarrar som f*n, behöver väl smörjas så jg vet inte hur jag ska träna idag... Kanske blir det bara lite magövningar, om inte annat så hat jag ju i alla fall tränat fingrarna nu när ja skriver till er :)

• soosse

ja du jag har tenta i morgon så jag gnuggar bara mina hjärnceller

• Ninnispinnis

September, det är klart att 3 små kolor försvinner på cykeln! Kom igen nu, ta död på det sista delmålskilot Heja heja!

Sessan, det är ytterst få djur i våra svenska skogar som är farliga, varken stora eller små. Tänk på att de garanterat är ännu räddare för dig än vad du är för dem...

Soosse, lycka till på tentan! Håller tummarna!

• Ninnispinnis

Ps. Ska i ärlighetens namn erkänna att jag inte är så väldigt svag för godis, men eftersom chefen kom med Marsen precis innan lunch när blodsockret var nere vid tårna så är jag ändå lite stolt... Dessutom kom en annan kollega i förmiddags och frågade om jag var sugen på glass. Vad är det med danskarna?! Han fick också ett nej... Ds.

• soosse

TACK sitter här och har panik.. När jag läste det om djuren så kom jag och tänka på den otroligt söta hasselmus som hoppa framför mig och min sambo när vi var ute och gjick. sedan stannade den vände sig om och tittade på oss om blickar kunde tala så sa han vad fan gör ni på min stig. hehe
    det värsta är att komma i mellan en ko och en kalv men dom brukar inte komma så nära..

• Mikabella

Det är ju jätte mycket! Jag tränar inte mer än så per dag! Du är mycket duktigare än vad du tror min kära kamel! 3 dumlekolor förbränner du med råge genom att gå 10 min i rask tempo! För att förbränna en Delicatoboll måste man gå 6250 steg o kolorna är ju mycket mindre än en sån!

Jag ska strax lägga min lilla gullunge så han får sova middag, då tänker jag passa på att cykla en stund. MINST 30 minuter är dagens krav. Vill ut och gå ikväll när dom har somnat också, den rundan är ca 40 minuter. Mer än så blir det inte för mej!:DHoppas att jag bränner bort dumlekolorna bara.. men 3 st, det kan ju inte vara sååå mycket? Nån som vet?
    [/citat]

• Mikabella

Hahaha då skulle du kissat på dig om du sprungit med mig i skogen här om dagen En älgko med två kalvar stod stiligt o blickade ut över ett kalhygge jag sprang förbi Shit vad stora de är!!! Lite rädd blev jag, men kon vände snabbt på klacken osprang sin väg när hon såg mig komma pustandes.

Kan vara bra att ta en "vilodag" ibland. Jag tänkte ha en idag, men det kliar lite för mycke i benen så det blir säkert en powerwalk snart iaf...

SnuttisSessan skrev 2008-08-13 13:04:32 följande:
    Jag längtar till vintern! Jag är nämligen så rädd för att stöta på djur i skogen, små som gigantiska. Min cross-trainer knarrar som f*n, behöver väl smörjas så jg vet inte hur jag ska träna idag... Kanske blir det bara lite magövningar, om inte annat så hat jag ju i alla fall tränat fingrarna nu när ja skriver till er :)
  • Mikabella

Heja dig. Läste en raport i mammas läkartidning att man blev smartare av att träna Särskilt av att jogga o powerwalka, så nu när du kommit igång med träningen kommer ju tentan att gå hur bra som helst!

soosse skrev 2008-08-13 13:09:50 följande:
    ja du jag har tenta i morgon så jag gnuggar bara mina hjärnceller
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...