In vino och cappuccino
...och så en skvätt modersmjölk därtill (fast de samvetsgranna låter bli att blanda). Låt vätskorna flöda, så följer orden automatiskt.
...och så en skvätt modersmjölk därtill (fast de samvetsgranna låter bli att blanda). Låt vätskorna flöda, så följer orden automatiskt.
Ska sätta mig i soffan igen med maken och ta den dagliga dosen av mörk, 85 procentig, choklad.
...för hon lär med den nuvarande tillväxttakten ha passerat längdgränsen när hon fyller tre.
Lapinette, Lindt? Själv kalasade jag på deras 70-procentiga venezuela-choklad. Som påminner väldigt mycket om den vanliga 70-procentiga.
Eller om det nu är madagascar. Skitisamma. Gott är det i alla fall.
Älskar att åka upp och ned. När jag var i Blackpool (japp, åkte dit för att dansa varje år i maj) så åkte jag alla berg- och dalbanor de hade ... flera gånger. Däremot klarar jag inte av saker som snurrar eller Cinema 2000. Då spyr jag! Mitt värsta minne är ifrån ett liknande Cinema 2000 på Euro Disney där man satt fastspänd i en stol och åkte genom rymden. Hade panik och ville ut, satt och blundade och mådde så illa. Uuuuäääk! Men berg- och dalbanor, fritt fall ... love it!
Just det, minns hur du grämde dig över att du glömde florsockret på din grymma dessert. Själv har jag aldrig kört florsocker, det är ju så enkelt, så genialiskt, så perfekt ändå.
Oui, Lindt blir det ikväll som många andra kvällar.
Det funkar lika bra utan men det ser så snyggt ut med vitt puder.
Blackpool... ringer en klocka... Colin Nutley-filmen om dans? Fast det var nog lite mer ballroom dancing än vad du höll på med. gillade i alla fall den där filmen.
Rymden är det absolut sista stället i världen jag vill åka till.
Gemma - det är ballroomdancing som jag höll på med i typ 16 år. Det är mina kompisar som dansar med i filmen.