• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Meiia

Jaaa! äntligen har jag fått bilderna på plats!!! Kika gärna in i galleriet! ¨
    Nu ska bara den andra klänningen också bli klar! Dom har lovat att skicka det på lördag! Oj oj oj vad jag längtar nu! Åh jag som inte ens hade så höga förväntningar!!!!

• Dsy04

Meiia
    WOW vilken fint kläning!!!!

när kommer den till dig? för visst är den klart?

• Meiia

Tack Dsy04!!!

Klänningen är klar men jag väntar på den andra klänningen som jag beställt och den ska vara klar så att dom kan skicka båda klänningarna på lördag och sen ska det ta 4 dagar så jag hoppas att jag har den tills nästa fredag i alla fall! Hoppas bara att den inte fastnar i tullen!!! Det skulle vara trist! Har ju lite tajt med tid om den nu behövs fixas till efter det att jag provat det. Vi få se men guud vad spännande det är! Jag längtar! :)

• Dolliver

Måste bara ge beröm till MillyBridal!
    Min och tärnornas klänningar kom i början av Juli och nu har vi hunnit prova dem några gånger samt gjort ett par småjusteringar på tärnornas.
    På min klänning behövde vi bara ändra ett par hyskor på halternecken för att den skulle sitta perfekt - allt annat var bara... perfekt! Den sitter som en smäck, bra figur och jättefin drapering. Jag är bara såååå nöjd med deras service!!

Min kusin är designer-sömmerska och hon tyckte det var ett välgjort arbete på klänningarna, samt jättevackert och fint tyg!

MillyBridal får bara en massa plus av mig!

• Dolliver

Guuud va snygg klänningen är!! Du kommer vara som en prinsessa!! Sen är jag ju lite partiskt när det gäller vit-svarta klänningar!

Meiia skrev 2008-07-30 11:48:50 följande:
    Jaaa! äntligen har jag fått bilderna på plats!!! Kika gärna in i galleriet! ¨Nu ska bara den andra klänningen också bli klar! Dom har lovat att skicka det på lördag! Oj oj oj vad jag längtar nu! Åh jag som inte ens hade så höga förväntningar!!!!
  • Meiia

Tack Dolliver! Jag hoppas att det kommer att sitta bra när jag får den! Det var svårt med färgval på broderierna (valde mellan svart rött eller rosa) men jag har velat ha svart länge så jag tog det... Min mamma var dock inte så glad men när hon fick se bilderna tyckte hon att den var underbar så jag tror att hon är nöjd med!

Nu är det lite spännande att få se den andra klänningen med ju! Hade ju tänkt ha den efter vigseln då vi ska ut och äta lite på en fin resturang!

• grabbarna

åh wow vilken klänning sååå snygg

Dolliver skrev 2008-07-30 15:22:48 följande:
    Måste bara ge beröm till MillyBridal! Min och tärnornas klänningar kom i början av Juli och nu har vi hunnit prova dem några gånger samt gjort ett par småjusteringar på tärnornas. På min klänning behövde vi bara ändra ett par hyskor på halternecken för att den skulle sitta perfekt - allt annat var bara... perfekt! Den sitter som en smäck, bra figur och jättefin drapering. Jag är bara såååå nöjd med deras service!!Min kusin är designer-sömmerska och hon tyckte det var ett välgjort arbete på klänningarna, samt jättevackert och fint tyg!MillyBridal får bara en massa plus av mig!
  • Dolliver

Tackar tackar - som sagt - jag är supernöjd!!
    Var inne ett tag på den klänning du har på bilden och ändra det röda till svart - det blev så markant, fint dock, men tyckte broderierna var läckrare!
    Är det inte dags för dig också på lördag?

grabbarna skrev 2008-07-30 16:09:57 följande:
    åh wow vilken klänning sååå snygg
  • grabbarna

jo det närmar sig med stormsteg..idag var vi och kollade vart vi ska fotas med fotografen och ikväll ska vi vika alla festhäften..bara synd att vi kom på att vi glömt skaffa en ordentlig häftapparat *shit*

Dolliver skrev 2008-07-30 16:12:27 följande:
    Tackar tackar - som sagt - jag är supernöjd!! Var inne ett tag på den klänning du har på bilden och ändra det röda till svart - det blev så markant, fint dock, men tyckte broderierna var läckrare! Är det inte dags för dig också på lördag?
  • Dolliver

haha! Samma här - jag satte ett snöra om, i mitten och knöt riktigt hårt. Det funkade bra det med!
    Ja, då får vi lycka til på lördag! Nervös?

grabbarna skrev 2008-07-30 16:22:33 följande:
    jo det närmar sig med stormsteg..idag var vi och kollade vart vi ska fotas med fotografen och ikväll ska vi vika alla festhäften..bara synd att vi kom på att vi glömt skaffa en ordentlig häftapparat *shit*
Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!