• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Vita Rosen

Jag har hittat en forever yours klänning som jag gillar men jag hitter den ingenstans där de syr upp dem. Sheshopping har jättemånga forever yourklänningar men inte den. Tror ni att det går att maila en bild till dem för kostnadsförslag och att de kan sy upp en sådan?

• Zsarah

Vita Rosen skrev 2008-07-31 08:56:50 följande:

Jag har hittat en forever yours klänning som jag gillar men jag hitter den ingenstans där de syr upp dem. Sheshopping har jättemånga forever yourklänningar men inte den. Tror ni att det går att maila en bild till dem för kostnadsförslag och att de kan sy upp en sådan?
    Nästan varenda kina fabrik syr upp efter bilder.
  • Meiia

Någon som vet vad klänningarna kommer i när man får dom? Eller dom ligger bara i en låda?

• lbmarbrg

Min kom från Millys i ett litet vakumförpackat kuvert 35 långt 20 brett och 4 cm tjockt. Såg inte ut som denna världen och jag var helt säker på att jag blivit lurad eller att de hade skickat en näbbklänning istället.

• Dolliver

Haha! Jag blev också helt säker på att blivit grundlurad då leverantören kom med ett litet fjuttigt paket á tre klänningar! Det var inte större än 30x20x5 cm... Men MillyBridal hade vikt allt så fint så det var väl därför!

lbmarbrg skrev 2008-07-31 11:55:43 följande:
    Min kom från Millys i ett litet vakumförpackat kuvert 35 långt 20 brett och 4 cm tjockt. Såg inte ut som denna världen och jag var helt säker på att jag blivit lurad eller att de hade skickat en näbbklänning istället.
  • ClaudiaValentina

Hej! Finns alla länkar till företagen samlade nånstans? Har bara hittat Milly men vill gärna se vad de andra har att erbjuda.

• bridesilly
    ClaudiaValentina skrev 2008-07-31 15:31:49 följande:
    Hej! Finns alla länkar till företagen samlade nånstans? Har bara hittat Milly men vill gärna se vad de andra har att erbjuda.
    i föregående inlägg hittar du lite adresser
  • ClaudiaValentina

Tack så mycket bridesilly!

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!