• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • T3ZZ

Hur e kina företag med att få bilder på en klänning man vill ha? Blir resultatet bra? Kan dom få det snarlikt som på bilden eller bättre? Ja står mellan valet å kvalet me att betälla från kina eller sy en själv.

• Thailand 08
    T3ZZ skrev 2008-07-26 20:19:12 följande:
    Hur e kina företag med att få bilder på en klänning man vill ha? Blir resultatet bra? Kan dom få det snarlikt som på bilden eller bättre? Ja står mellan valet å kvalet me att betälla från kina eller sy en själv.
    Dom blir exakt som på bilden man meilar.iaf från Kanacca
  • bridesilly

Min klänning blev exakt som originalet förutom en liten ändring som jag själv ville ha I love my dress

• T3ZZ

så bridesilly: du skickade in en bild å fick den klänningen å ändringarna du ville ha? vilka beställde du ifrån?

• bridesilly
    T3ZZ skrev 2008-07-26 23:34:02 följande:
    så bridesilly: du skickade in en bild å fick den klänningen å ändringarna du ville ha? vilka beställde du ifrån?
    jag letade upp original designern och bilder på klänningen + beskrivning av material och modell. Sen skickade jag allt detta till abigaleweddingdress och fick ett prisförslag. den ändring jag ville ha var att det skulle vara dragkedja istället för knappar baktill så det var inte så avancerat
  • Fröken G

Beställde min klänning från Millys. Skickade en bild på klänning som jag tyckte vad fin, med några få ändringar. Den blev perfekt och kvaliten är helt outstanding, Jag var ute och provade klänningar i brudaffärer innan och kan säga att kvaliteten är densamma och i många fall faktiskt bättre. Har bara gott att säg om Millys.

• Meiia

Har nu fått mail från Millys och min klänning är på sluttampen nu. Dom sa att dom ska vara klara med den i slutet på veckan sen tar det 4 dagar att skicka den! Hopppas verkligen inte att den fastnar i tullen bara!!!!

Längtar sååå!

• skruttgumma

Vad är sheshipping? Adress?

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!