• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Zsarah

Tack tack, hoppas den passar, är lite orolig för min vikt har gått lite upp och ner...
    CaCC: Bilder?

• Ankan80

Har du snörning är det nog ingen fara

• 3Jane

Hej allihop!
    Har funderat på Millys klänningar, ingår det underkjol i dem så att de blir som de ser ut på bilderna, eller måste man fixa det själv?

• xxs

Jag tror inte underkjol ingår, eftersom man kan köpa det på sidan också. Jag funderar på att gå till en brudbutik och köpa underkjol, tror jag.. Undrar om man kan få testa den med klänningen eller som de blir tvära eftersom man inte köpt klänningen hos dem ;D

• Marsaphir Marlean

Jag hyr min underkjol där min kille hyr sina kläder, de har mycket bättre underkjolar här. En väninna köpte en underkjol på Millys *då hon köpte sin klänning där* men den var rent ut sagt skrattretande och hon kunde inte använda den alls. Inte kvalitet precis... men hon lånade också en underkjol där hennes brudgum skaffade kläderna och det gick bra!

• CaCC

Kommer nog lite bilder snart, ska få hjäl att prova klänningen idag.

Zsarah skrev 2008-08-03 09:35:11 följande:
    Tack tack, hoppas den passar, är lite orolig för min vikt har gått lite upp och ner...CaCC: Bilder?
  • anja1661

är min klänning en sk kinaklänning?
    jag ska beställa från milly den heter WG0553 - Felicity.

min drömklänning!!!! och kolla priset!! sååå lycklig

nån mer som beställt från milly, typ liknande klänning som min? erfarenheter? vad kostade frakten? vad hade du på dig under?

• Ankan80

Japp, det är det!

anja1661 skrev 2008-08-03 13:55:37 följande:
    är min klänning en sk kinaklänning?jag ska beställa från milly den heter WG0553 - Felicity.min drömklänning!!!! och kolla priset!! sååå lycklignån mer som beställt från milly, typ liknande klänning som min? erfarenheter? vad kostade frakten? vad hade du på dig under?
  • anja1661

hört att vissa klänningar fastnar i tullen...vad kostar det då och händer det ofta så att man kanske tom ska räkna med det i kostnaden??
    blir den försenad då?

• anja1661

såg att min klänning har ett litet släp, hur gör man med dt under festen? man vill ju kunna dansa och partaja utan att behöva snubbla över släpet! och byta klänning till festen vill jag inte. jag vill vara prinsessa HELA dagen!!

kan man välja bort släpet när de syr den eller kan man "trolla" bort det på nåt sätt sen på kvällen??

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!