• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Marsaphir Marlean

Har lagt till en tydligare bild på min klänning och hur den ser ut på.

• majamyra

marsaphir marlean: den är verkligen fin ! På vissa bilder ser den mer champagnefärgad ut, är den det? Det är fint i.a.f. Min ska vara ljus champagnefärgad, men den ser mer ut som vit...

• Megi

Heej alla nygifta ocl blivande brudar :D Jag fundera oxå på att beställa en klänning från Kina :D Jag undrar om det finns ngn som beställt klänning från www.thebridalworld.com

• Fru Almqvist

Hej! En kollega har precis packat upp sin klänning som kom med posten idag (Milly Bridal). Den ser fin ut vid första anblicken, men när vi tittade närmare på den så är det som vita, matta fläckar på flera ställen. Någon som har råkat ut för det och vet vad det är och hur man får bort det?

• Fru Almqvist

Puffar lite för min väns fläckiga klänning? Ingen som vet något?

• Marsaphir Marlean

Majamyra Nej då vi bara vågade ta en bild med en dålig mobilkamera och innan dess endast tagit bilder i dåligt ljus kanske bilderna är lite missvisande. Klänningen är ivory.

Fru Almqvist Aldrig hört talas om det problemet förut?

• majamyra

fru almqvist: jag vet inte heller vad det kan vara. Vad synd. HOppas det ordnar sig.

• Meiia

Kanske ska lämna in den på kemtvätt för att se om dom kan göra något åt det....

• Kärleksmumsen
    T3ZZ skrev 2008-07-20 19:11:25 följande:
    Men vad gör ni allihopa som beställer en klänning. KLänningen blir helt enkelt skit ful. Ni kommer överstiga budgeten ifal ni köper en ny. Det måste ju finnas nån här som d har hänt så för. eller?alla e nöjda med milly bridal, helt enkelt. Man får börja kika lite =D
    Jag fick hem min Kanaccaklänning för ngn dag sen och jag är inte nöjd. Alla mått var perfekta men klänningen var inte alls lik den på bilden och det var ändå en från deras sida. Jag som trodde jag valde en jätteenkel klänning.

Jag är jätte imponerad av materialen som använts men jag mailade dom och sa att jag inte kommer att använda den.

Dom kontra med att jag kan skicka tillbaka den så att dom kan fixa till. Jag tänker göra det nu så får vi se.

Tur att man slapp tull iaf.

Men jag rekommenderar Milly Bridal för där får man se hur klänningarna blir på riktigt.
Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!