• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Pyron

ca 4 dagar brukar det ta att skicka klänningarna

• Megi

Heej, vilken sida kan man beställa klänningen ifrån?

• Lilla Fröken Fräken

Skrev en egen tråd, men jag försöker här istället, verkar vara "the place to be", om man säger så!!

Har för mig att jag sett en tråd där någon köpt en sk "kinaklänning" som var en kopia på Pronovias Diamante?
    Jag har fullkomligt blivit tokförälskad i denna klänning, men det finns ingen chans i världen att jag har råd att betala 10-15000 för ett original.

Någon som kan rekommendera en bra hemsida att hitta/beställa den på?

/Har nu hittat en tråd där någon beställt den på Millys... Men jag hittar den inte på Millys hemsida, hur gör man då för att beställa en klänning som de inte har i "standardsortiment" så att säga? /

• Megi

En riktigt fiiin klänning :D Vilken sida beställde du den från? Är det säkert att beställa där ifrån? HAr aldrig beställt ngt från internet hehe..

• Kärleksmumsen

Megi: Jag vet inte vem du frågade, men det är en chansning och beställa en brudklänning ifrån internet.

Det verkar som att hälften blir nöjda.

Jag valde Kanacca, idag efter att ha läst alla forum skulle jag nog välja Milly bridal.

Vi får väl se hur det går, I'll let u guys know.

• bjornis

Megi, jag beställde från www.jateck.com och blev jättenöjd. De är snabba (tog tre veckor) och tillmötesgående. :)

• Ankan80

Nu har jag fått min klänning och den är såååå fiiin!
    Perfekt i längd och passform uppe till.

Ganz nöjd kan man säga

Blir inga bilder för min sambo ville inte

• Nienna
    Kärleksmumsen skrev 2008-07-17 23:16:49 följande:
    Megi: Jag vet inte vem du frågade, men det är en chansning och beställa en brudklänning ifrån internet. Det verkar som att hälften blir nöjda.Jag valde Kanacca, idag efter att ha läst alla forum skulle jag nog välja Milly bridal.Vi får väl se hur det går, I'll let u guys know.
    Jag skulle säga att MER än hälften är nöjda, tycker bara att det är en liten andel som är riktigt missnöjd, sen så är det många som t.ex. måste ta in eller lägga upp osv, men det tycker jag man får räkna med när man inte kan prova klänningen medan den sys upp.
  • Kärleksmumsen

Fick klänningen idag. Jag hade förväntat mig det värsta och blev positivt överraskad. Jag gillar klänningen från livet till midjan. Sen förstår jag inte hur dom har tänkt. Det går nog att göra den finare vet bara inte hur. Min rumpa blir ful i den och jag som älskar min rumpa. :)

Om nån vill se bild så kan jag maila

• WillesMama

Hej!
    Nu har jag beställt en klänning från Lillsessan!
    Eller iaf sagt att jag vill beställa den, har inte tagit mått o så än. Hur har ni gått tillväga med det?
    Klänningen finns på sida 9 hos Fabrikens egna klänningar på Lillsesssan. Den är såå fin=)
    3200 inkl underkjol, frakt, tull o allt tycker jag är Billigt!
    Hur har ni gjort som har beställt sjal eller bolero? Hos Lillsessan hittar jag bara några i päls, o det blir nog lite varmt på Gran Canaria:P

Hoppas alla har en bra helg=)

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!