• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • grabbarna

jättefina bilder...

Nienna skrev 2008-07-21 13:45:35 följande:
    I lördags blev jag fru i min vackra Kinaklänning, finns några bilder i mitt galleri samt i bloggen: brollopsplanering.blogspot.com
  • majamyra

Nienna: Jättefina är ni! Klänningen är ju för söt.
    kärleksmumsen: vad synd att det blev så.

• T3ZZ

Nienna: jätte fina bilder =) tyckte om dina naglar. gjord d själv eller i salong? va går nått sånt på?

• Nienna

Tack tjejer!

T3ZZ - Det är lösnaglar, köpte dem på Coop för 70:-!

• Boomtown

Fru Almqvist skrev 2008-07-21 12:15:02 följande:

Hej! En kollega har precis packat upp sin klänning som kom med posten idag (Milly Bridal). Den ser fin ut vid första anblicken, men när vi tittade närmare på den så är det som vita, matta fläckar på flera ställen. Någon som har råkat ut för det och vet vad det är och hur man får bort det?
    Jag har hört av tidigare köpare att det antagligen är krita som de ritar på tyget med. Jag rekomenderar kemtvätt. De vet säkert hur man får bort det. Jag skulle inte börja gnugga själv!!
  • pojomo

har samma på min,verkar vara nåt lim av nåt slag
    Fru Almqvist skrev 2008-07-21 12:15:02 följande:

Hej! En kollega har precis packat upp sin klänning som kom med posten idag (Milly Bridal). Den ser fin ut vid första anblicken, men när vi tittade närmare på den så är det som vita, matta fläckar på flera ställen. Någon som har råkat ut för det och vet vad det är och hur man får bort det?
  • T3ZZ

Pyron: Grattis å sikket fint foto =D

• grabbarna

vilket härligt foto ser framemot fler bilder

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!