• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • 071020

Hej på er.

Tänkte bara göra ett litet inlägg efter att ha följt tråden i ett halvår.

Det blev ingen bröllopsklänning beställd. Men väl 3 stycken tärnklänningar och 1 näbbklänning. De är från sheshopping.

Väldigt välgjorda och fina. Fick nog den bästa service jag varit med om!

Rekommenderar dem varmt!

Vi gifter oss på lördag och jag kunde inte varit nöjdare med hur mina tärnor och min dotter kommer se ut på den stora dagen :D

• batwomen
    3Jane skrev 2008-07-28 17:30:59 följande:
    Oj vad svårt det är att bestämma sig?Vad tycker ni om de här?Vilken skulle ni valt?
    Jag är pat i målet men WGO601 tycker jag båäst om då jag har den i mitt sovrum Det enda som är dumt med den är att jag fick den för lång och det är nästan omöjligt att fålla spets. Har nu äntligen kommit på hur jag ska göra. Du kan kolla bilder på klänningen som jag har hemma och jämnföra bilderna om du vill.
  • Meiia

WG0544 eller WG0601 tycker jag absolut bäst om! Dom är läckra! sen är det alltid kul att få se andra bilder på klänningarna som din batwoman. Den är hur fin som hellst!

• Marsaphir Marlean

Den sista gillade jag.

• 3Jane

Batwomen, Haha.. men det är klart man måste vara partisk om man har den hemma. Kul att se bilder på den :) Jättefin!

Det är ju bara sååå svårt, fattar inte hur jag ska kunna bestämma mig. Min sambo tycker 544an eller 622an.

• Zsarah

3jane: Den första och den näst sista är super fina:)

• xxs

Hörrni, nu har jag beställt från Milly Bridal, och jag undrar om det där numret man får så man kan se hur långt de kommit på klänningen, ni vet. De gav mig numret i chatten, men jag var dum som inte sparade det. Loggade in på mitt konto på Millys men det fanns inte där heller, ej heller i några mail. Knasigt, eller?
    Och de är inte online på chatten. Jag som är så nyfiken på om de börjat :)

• Meiia

xxs om du har betalt med paypal så bör dom finnas där kanske, i de mailen man får från dom. Annars skicka ett mail till dom.
    Man går in på cbs.sharoi.com

• xxs

Hittade inget på PayPal heller, men jag skrev till dem på chatten nu :)

• Meiia

Nu har jag fått bilderna från Milly!(äntligen) men jag kan inte lägga upp bilderna i galleriet, någon som vet varför?? inget händer...

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!