• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Meiia

Nu har jag fått bilder på min klänning som jag tänkt ha efter cermonin. Finns i galleriet...
    Nu ska jag bara få hem dom! Hoppas att dom skickar redan idag!!! :)

• Zsarah

Ja ska kanske nämna att det är inte en hel kopia utan jag har ändrat den lite..

• Meiia

Zsarah: den är urläcker tycker jag! Gillar rött med!!!

• Meiia

Skulle bara meddela att Milly var så snälla att dom skickade klänningarna redan idag! Så jag antar att jag har dom på torsdag i nästa vecka. Milly skrev att det tog 4 dagar att skicka. Hoppas det i alla fall!

• Vendel och Angelica

Toppen fina klänningar tjejer!!
    Luter mer o mer åt att det blir en beställning fr asien :.) när jag ser era fina klänningar är det inte så mkt att fundera på antar jag

• Ankan80

Verkligen en fin klänning! Och ser ut att vara av bra kvalitet. Det rikigt gnistrar om den .

Zsarah skrev 2008-08-01 10:53:46 följande:
    Ja ska kanske nämna att det är inte en hel kopia utan jag har ändrat den lite..
  • CaCC

JAG HAR FÅTT HEM MIN KLÄNNING FRÅN LILLSESSAN!!!
    Den är fullkomligt gudomlig. Har inte kunnat prova den helt än då jag måste få hjälp med snörningen, men den verkar vara bra i storlek. Jag är såååå nöjd.

• Ankan80

Va roligt!

CaCC skrev 2008-08-02 20:22:50 följande:
    JAG HAR FÅTT HEM MIN KLÄNNING FRÅN LILLSESSAN!!!Den är fullkomligt gudomlig. Har inte kunnat prova den helt än då jag måste få hjälp med snörningen, men den verkar vara bra i storlek. Jag är såååå nöjd.
Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!