• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • grabbarna

Nu har jag hämtat ut min klänning och är numer 650:- fattigare..det ser bra ut men det hade inte varit helt lätt att sy in den pga skenorna så hon hade måstat sprätta upp den och sy inifrån så jag hade tur som hittade en sån bra sömmerska till slut.

kan man ha en vit sjal till en ivory klänning? har en vanlig vit ganska fin sjal här hemma nämligen. var tänkt att jag skulle få en sjal med klänningen men den kan jag nog se mig i fåglarna efter den får jag nog aldrig och det är inte så mkt tid kvar att hitta nån på heller

kanske inte behöver nån heller men jag tänkte om det blir lite kyligt just en dag då kan det vara skönt att ha nåt på axlarna

• first lady

Vilken webb adress har MillyBridal ????

• fitforfight
    Dsy04 skrev 2008-07-23 10:57:42 följande:
    fitforfight mycket fina bilder jätte fint klänning!
    [/citat]
    grabbarna skrev 2008-07-23 22:56:41 följande:
    [citat]
    åh vilka underbara bilder...och du är ju såååå fin i klänningen och i håret
    Tack,tack!
  • millanros

Skickat en förfrågan till milly och abigale om vad min klänning skulle kosta. Milly har svarat och de skiljer nästan 100dollar på dem och sheshipping. Hur hade ni som har lite mer erfarenhet gjort??? (inte fått svar av abigale än)

• bridesilly
    millanros skrev 2008-07-26 14:30:53 följande:
    Skickat en förfrågan till milly och abigale om vad min klänning skulle kosta. Milly har svarat och de skiljer nästan 100dollar på dem och sheshipping. Hur hade ni som har lite mer erfarenhet gjort??? (inte fått svar av abigale än)
    abigale tar lite tid innan de svarar, dom syr ju nästan endast åt företag så dom svarar så fort dom hinner enligt jessica
    Vad skulle millybridal ta för den?
  • millanros

229 på sheshipping och 320 på milly så jag kan ju tjäna på de trots ev skräddare sen...

bridesilly skrev 2008-07-26 18:35:46 följande:
    abigale tar lite tid innan de svarar, dom syr ju nästan endast åt företag så dom svarar så fort dom hinner enligt jessica Vad skulle millybridal ta för den?
  • bridesilly
    millanros skrev 2008-07-26 18:37:30 följande:
    229 på sheshipping och 320 på milly så jag kan ju tjäna på de trots ev skräddare sen...
    om jag var du skulle jag vänta med att beställa tills du har fått svar från abigale, dom kan skilja sig i pris. Jag tror dock om du väljer mellan dessa två, sheshipping och milly att resultatet blir bäst hos milly. Verkar som om de har flest nöjda kunder
  • millanros

Tack (först nu reflekterar jag att de är du sitter på jobbet med typ inget att göra ) Vi får väl se...

• bridesilly
    millanros skrev 2008-07-26 18:55:28 följande:
    Tack (först nu reflekterar jag att de är du sitter på jobbet med typ inget att göra) Vi får väl se...
    haha okej Hoppas dom svarar dig på abigale snart, det är ju sååå segt att vänta på svar från kina
Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!