• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • grabbarna

jättesnyggt..läckert med pärlorna över axeln

Helena1978 skrev 2008-05-27 20:45:58 följande:
    Bilder på min klänning finns nu att beskåda i mitt album
  • Nienna
    Jättefin klänning! Snyggt med en bar axel, det är ju väldigt populärt nu i Hollywood.
  • FruT 080808

Linda och Hannes skrev 2008-05-27 11:03:41 följande:

Jag har en del kg att loosa oxå... därför denna fråga... Eller funkar snörning bak (istället för dragkedja) bättre för en som håller på att krympa kanske? Storleken blir ju mer flexibel då liksom tänkte jag...Linda och Hannes skrev 2008-05-27 11:01:19 följande:
    ¨
    Jag hade tänkt försöka gå ner 6-8 kg till och då har jag gjotr som så att jag tagit snörningf bak så jag har gjort så i allfall. Men sen så är jag beredd på att om jag gå ner så mycket att jag kanske måste sy in den. *hoppas*
    Har ju en del gravkilon kvar.
  • FruT 080808

oj nu råkade mitt inlägg hamna i allt det där S*

• Pyron

Jag hoppas oxå på att tappa kilo. Har bara gått ner 3 kilo sen mars. men jag känner att jag är på G. I morse var jag sugen på ananas och inte godis. En stoooor förbättring.

Jag har oxå valt snörning bak så att man kan justera och syrran och jag är beredda på att dy in om det behövs.

Just nu känns det som om den inte kommer vara för liten iallafall, vilket var mitt största bekymmer.

• Lina_K

Maj 28 08:11 Arlanda Anlänt till DHL

• Ankan80

Jättefin klänning!!

• FruT 080808
    Fin klänning!
  • Lina_K

Neeej!

Maj 28, 2008 11:35 Arlanda - Sweden Försök till leverans; mottagare var inte hemma

Nå, vi får vänta på att de ringer så kan vi hämta ut den på terminalen...

• Helena1978

DHL ringde mig innan han kom eller när han var här och frågade om jag var hemma. Jag var inte hemma, så jag frågade om han kunde lämna det utanför dörren. Han sa att det egentligen inte gick, men han gjorde det ändå. Åkte raka vägen hem och hämtade klänningen. Det tycker jag var snällt av honom att ta sig tid och ringa.

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!