• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Thailand 08
    Car0line skrev 2008-05-26 13:42:54 följande:
    Ni som beställt från Kanacca, har ni fått något order nr?
    ja det fick jag samma dag den postades
  • Pyrate

Car0line: Om du menar ordernumret hos Kanacca så fick jag det ganska omgående efter att beställningen var gjord. Referensnumret hos fraktfirman fick jag samma dag klänningen skickades iväg, alltså precis som hos Thailand08.

• Pyron

Nu är ärmarna ditsydda.
    Helt toppen. Hoppas jag har den här snart.

Har fått killarnas kläder som jag beställde från england.
    Simon ville genast prova och det satt nästan perfekt, lite lång i benen.
    Jeppe ville inte prova, ska se om jag kan övertala honom efter att han ätit lite glass.

• Pyron

Klänningarna ska skickas på onsdag. i morgon har dom en ledig dag i fabriken.

• Helena1978

Hejsan allesammans.

Jag fick min klänning idag. Det gick mkt fortare än vad jag trodde. När jag pratade med DHL i torsdags sa dem att det tog 4 arbetsdagar från China ej inräknat hämtningsdagen. Men idag ringde chaförren. Den blev så himla bra! Ska lägga upp bilder lite senare.
    Kommer dock att behöva göra några små korrigeringar, men inget som inte går att ordna
    Är så himla glad!

• Pyron

Väntar med spänning på bilder.

• Pyron

KOllar min ena bild så ser man att det står någon bakom min klänning. Då ser min klänningsuperstor ut. Och jättelång.
    Det kommer bli spännande att få hem denna skapelse.

• Grodan81

Nienna; Bra att du styr upp en ny tråd. Sitter och följer den slaviskt, även fast jag har ett helt år kvar innan det är dax.

Alla: Om ni undrar varför jag är tittar in och ut ur era bildgallerier så är det bara för att kika på allas fina klänningar! Sååå kul... och det är inspiration!

Undersökning: Några som planerar beställa en klänning mestadels gjord i spets?

• Nienna
    Grodan81 skrev 2008-05-26 20:09:42 följande:
    Nienna; Bra att du styr upp en ny tråd. Sitter och följer den slaviskt, även fast jag har ett helt år kvar innan det är dax. Alla: Om ni undrar varför jag är tittar in och ut ur era bildgallerier så är det bara för att kika på allas fina klänningar! Sååå kul... och det är inspiration!Undersökning: Några som planerar beställa en klänning mestadels gjord i spets?
    Det är ju aldrig fel att börja kika i tid, då vet man kanske bättre vad man är ute efter när det väl är dags. Själv bestämde jag mig nästan direkt vilken klänning jag ville ha. Har kikat på många klänningar efter det men känner fortfarande att min är helt rätt. Dock finns det jättemånga fler klänningar jag skulle kunna tänka mig, så på sätt och vis är det synd att man bara gifter sig en gång (förhoppningsvis!).
  • lbmarbrg

Hm, var in på DHLs hemsida och angav mitt trackningnr. Klänningen skickades i torsdag, men nu står det så här:

Maj 26, 2008 02:25 Arlanda - Sweden Anlänt till DHL

Maj 26, 2008 07:04 Arlanda - Sweden Leverans genomförd inga leveransbesked att vänta

Vad betyder det tror ni? Har iaf inte fått min klänning

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!