• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Lina_K

Jag var också orolig men sen gick det i ett flygande fläng och jag fick klänningen på två dagar.

Den är oerhört välsydd och materialet är fantastiskt.

• EnaOline

hej tjejer! Min klänning ska komma denna veckan! är riktigt nervös/rädd/orolig.. uff!

• Nienna
    EnaOline skrev 2008-05-29 12:07:00 följande:
    hej tjejer! Min klänning ska komma denna veckan! är riktigt nervös/rädd/orolig.. uff!
    Det går säkert jättebra!

Dotterns klänning ligger nu på vår DHL Servicepoint, jag har inte hört något från dem så jag ska gå in där när jag åker till jobbet, förhoppningsvis har jag med mig klänningen hem ikväll!
  • Cissit

Alpa 08 skrev 2008-05-29 10:05:42 följande:

Vad tråkigt att vissa har problem med Millys, blir lite orolig då jag också beställt klänning där. Men för mig har det än så länge inte varit några problem. Jag fick i måndags bild på "mönsterklänningen" som dom nålat upp. Jag hade inte sagt till om att jag ville se det men det kanske är så dom gör när man komponerat ihop en egen klänning? Jag såg mailet på tisdagen och mailade 2 ändringar och fick då svar inom 20 minuter.Det tog 1 månad från beställning till den här bilden och det stod att det skulle ta 1 månad för mönstret och 1 för att sy klänningen så jag hoppas att resten också håller tiden. Pyron, När skulle Millys ha skickat klänningen?
    Åh jag fick inte se min "mönsterklänning"...om de nu ens har satt ihop den ännu...det verkar ju som om de har lite förseningar....Jag har iofs inte knåpat ihop en egen klänning heller utan bara skickat bilder på vad jag vill ha.
  • Amazonen

Min klänning från Millys skickades idag!!!! :)
    Pyron - hur går det? Har de skickat din också?

• The Bumblebee

Min klänning har sorterats på närmaste postcentralen nu på morgonen. Måtte den komma imorgon!

När brukar man få avisering per sms? Är det samma dag som jag kan hämta ut paketet eller dagen innan?

• Nienna

The Bumblebee skrev 2008-05-29 12:52:58 följande:

Min klänning har sorterats på närmaste postcentralen nu på morgonen. Måtte den komma imorgon! När brukar man få avisering per sms? Är det samma dag som jag kan hämta ut paketet eller dagen innan?
    Det brukar komma när du kan hämta paketet.
  • Nienna

The Bumblebee skrev 2008-05-29 12:52:58 följande:

Min klänning har sorterats på närmaste postcentralen nu på morgonen. Måtte den komma imorgon! När brukar man få avisering per sms? Är det samma dag som jag kan hämta ut paketet eller dagen innan?
    Och vad spännande, glömde jag att säga!
  • The Bumblebee

Nienna skrev 2008-05-29 12:58:21 följande:

The Bumblebee skrev 2008-05-29 12:52:58 följande:Det brukar komma när du kan hämta paketet.
    Ok, tack! Trodde imorse att jag kunde räkna med klänningen idag - men nu känns det inte så längre. Får vara nervös tills imorgon helt enkelt...
Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!