• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Nienna

Inte här uppe i alla fall, hur det är i övriga landet vet jag inte...

• Pyron

Då är det säkert inte här heller.

Nåja, då ska jag intala mig att den kommer om en vecka så blir jag inte besviken.

Nåja, nu är det dags att gå och sova, börjar tidigt imorgon kom jag på, och då ska alla barnen upp och få kläder på sig oxå. Skööööönt att det snart är helg så att man är 2 igen. Då ska jag vila.

• grabbarna

klänningen är nästan klar nu så det gick fort att sy den... dom ska brodera blomrankan i morgon och har varnat för att tyget ka nbli skrynkligt men jag har svårt att tänka mig att det blir sämre än vad det var på den andra...

hon skulle säga till om sjalen också så jag passade på att säga till att dom gärna får göra den smalare för den var ju gigantisk...

lite störd är jag ärligt talat att det är ett litet släp på klänningen för vi hade bara kommit överrens om att den skulle vara lite längre bak men det var ju snyggt med släp och jag tänkte att om jag börjar surra i det får jag väl aldrig den nya klänningen i tid...

men jag måste säga att lillsessan motsvarat alla förväntningar och hon har verkligen varit toppen!

• Nienna

Ja, jag sa det själv när klänningen landade i Sverige i tisdags, att det tar säkert en vecka att få den hit upp, då blir man ju glatt överraskad om det går fortare.

Ska också sova nu, god natt!

• Nienna
    grabbarna skrev 2008-05-29 23:03:11 följande:
    klänningen är nästan klar nu så det gick fort att sy den... dom ska brodera blomrankan i morgon och har varnat för att tyget ka nbli skrynkligt men jag har svårt att tänka mig att det blir sämre än vad det var på den andra...hon skulle säga till om sjalen också så jag passade på att säga till att dom gärna får göra den smalare för den var ju gigantisk...lite störd är jag ärligt talat att det är ett litet släp på klänningen för vi hade bara kommit överrens om att den skulle vara lite längre bak men det var ju snyggt med släp och jag tänkte att om jag börjar surra i det får jag väl aldrig den nya klänningen i tid...men jag måste säga att lillsessan motsvarat alla förväntningar och hon har verkligen varit toppen!
    Skönt att det gått så fort, hoppas att klänningen är bättre denna gång!
  • grabbarna

hoppas jag med! för tänk om dom gjort den för liten den här gången då bryter jag ihop..blir broderet knäppt den här gången också får jag ju skylla mig själv liksom....

• Amazonen

Det går fort att få den ska du se! Mina tärnklänningar skickades förra fredagen och jag hade dem i måndags. Räknar med att sitta med min klänning i knät på måndag!

:)

Pyron skrev 2008-05-29 23:01:16 följande:
    Då är det säkert inte här heller.Nåja, då ska jag intala mig att den kommer om en vecka så blir jag inte besviken.Nåja, nu är det dags att gå och sova, börjar tidigt imorgon kom jag på, och då ska alla barnen upp och få kläder på sig oxå. Skööööönt att det snart är helg så att man är 2 igen. Då ska jag vila.
  • J3nny

Hej!
    Ska inte gifta mig än, men inom en snar framtid ska vi väl börja planera. (Är nyförlovad).

Var ifrån beställe ni Era klänningar?
    Kan mna be de sy upp efter bild eller har de egna klänningar man får välja mellan?
    Ny på detta.

Kikade lite på Era klänningar, jättefina!

• Pyron

Åhhh vad roligt.
    Då hoppas jag lite endå.

Nu kallar jobbet igen.
    Ska bli kul att läsa allt ni kommer skriva under tiden.

Amazonen skrev 2008-05-30 06:45:34 följande:
    Det går fort att få den ska du se! Mina tärnklänningar skickades förra fredagen och jag hade dem i måndags. Räknar med att sitta med min klänning i knät på måndag!:)
  • Lina_K
    J3nny skrev 2008-05-30 07:31:58 följande:
    Hej!Ska inte gifta mig än, men inom en snar framtid ska vi väl börja planera. (Är nyförlovad).Var ifrån beställe ni Era klänningar? Kan mna be de sy upp efter bild eller har de egna klänningar man får välja mellan?Ny på detta. Kikade lite på Era klänningar, jättefina!
    Jag beställde min från Millys.com och är jättenöjd. Går och klappar den lite då och då...
Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!