• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Zsarah

Jätte fina klänningar ni har fått:)
    Själv väntar jag hem tygprover,skulle tro att de kommer nästa vecka.

• Helena1978

Man vill väl hänga med i kändisvärlden Har ingen koll alls vad som är inne over there, avskyr det mesta som har med mode att göra. Hihihi.
    Visade min son klänningen idag och han blev jätte imponerad för klänningen hade ju en massa "diamanter". Vad härligt det är med barn.

• Cissit
    Lina_K skrev 2008-05-28 18:12:31 följande:
    Bilder i galleriet!Den är perfekt! Helt otroligt vacker.
    Oj vad fin den var! Gratulerar!
  • Hermkes

För 3 veckor sedan kom den äntligen, min klänning som jag väntat pa. Jag kände mig som en prinsessa i den :) Den här är det: www.kanaccasbridal.com/shopexd.asp. Passar perfekt för vart utomhusbröllop vid havet. Beställde den ifran IKOO plus 2 tärnklänningar och alltifran färgprover till slutleverans gick super bra.

• Pyron

har någon haft kontakt med millys?
    Har ni fått mail när dom har skickat?

Jag vet att dom var lediga i tisdags, men sen har jag inte fått tag på dom.

• Amazonen

Pyron - har du gått in och kollat på orderstatus på din klänning? Där ser du om den är skickad och får ett trackingnr till DHL!

• Pyron

aha, tackar. Då ska jag hålla koll där.

Ok då har dom fortfarande inte skickat dom. Dom bara lovar och lovar.

• FruT 080808
    Lina_K skrev 2008-05-28 18:12:31 följande:
    Bilder i galleriet!Den är perfekt! Helt otroligt vacker.
    Jättesnygg!
  • FruT 080808

ÅÅÅ nu vill jag också ha min klänning! Hoppas att jag blir lika nöjd som de flesta av er blivit!

*längtar*

Men det är ändå en månad tills jag får min klänning. La in en rusch order som tur var

• Alpa 08

Vad tråkigt att vissa har problem med Millys, blir lite orolig då jag också beställt klänning där. Men för mig har det än så länge inte varit några problem.
    Jag fick i måndags bild på "mönsterklänningen" som dom nålat upp. Jag hade inte sagt till om att jag ville se det men det kanske är så dom gör när man komponerat ihop en egen klänning? Jag såg mailet på tisdagen och mailade 2 ändringar och fick då svar inom 20 minuter.

Det tog 1 månad från beställning till den här bilden och det stod att det skulle ta 1 månad för mönstret och 1 för att sy klänningen så jag hoppas att resten också håller tiden.

Pyron, När skulle Millys ha skickat klänningen?

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!