• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Ankan80

Störst chans att få en fin klänning är att utgå från en klänning de har i sitt sortiment, men kanske göra lite mindre ändringar.
    Det är alltid lita hasard att beställa utifrån en bild. Inte säkert alla detaljer fångas upp.

J3nny skrev 2008-05-30 07:31:58 följande:
    Hej!Ska inte gifta mig än, men inom en snar framtid ska vi väl börja planera. (Är nyförlovad).Var ifrån beställe ni Era klänningar? Kan mna be de sy upp efter bild eller har de egna klänningar man får välja mellan?Ny på detta. Kikade lite på Era klänningar, jättefina!
  • Nienna
    Lina_K skrev 2008-05-30 08:17:21 följande:
    Jag beställde min från Millys.com och är jättenöjd. Går och klappar den lite då och då...
    Haha, den länken var rolig! Rätt länk ska vara millybridal.com

• Vikctoria

Nu är min klänning klar! Jag har precis fått bilder från Lillsessan.

Bilder finns i mitt galleri - säg gärna vad ni tycker!

Det enda som ska göras innan den skickas till henne är att alla mått ska dubbelkollas och så ska det med en platta "bakom" korsettryggen.

Åh, vad jag är glad!

• Nienna
    Vikctoria skrev 2008-05-30 09:40:12 följande:
    Nu är min klänning klar! Jag har precis fått bilder från Lillsessan. Bilder finns i mitt galleri - säg gärna vad ni tycker! Det enda som ska göras innan den skickas till henne är att alla mått ska dubbelkollas och så ska det med en platta "bakom" korsettryggen.Åh, vad jag är glad!
    Den ser jättevacker ut! Sött med blommorna som går runt kanterna.
  • bridesilly
    Nu är min klänning klar! Jag har precis fått bilder från Lillsessan. Bilder finns i mitt galleri - säg gärna vad ni tycker! Det enda som ska göras innan den skickas till henne är att alla mått ska dubbelkollas och så ska det med en platta "bakom" korsettryggen.Åh, vad jag är glad!
    Den såg väldigt fin ut.Lillsessans klänningar verkar bli väldigt välgjorda
  • grabbarna

den ser jättefin ut

• Lina_K
    Nienna skrev 2008-05-30 08:25:16 följande:
    Haha, den länken var rolig! Rätt länk ska vara millybridal.com
    Oj...! Sorry!
  • Ankan80

Åhh, jag tyckte den var jättefin!
    Grattis!

• grabbarna

söt! hade jag den hemma hade jag nog gått och klappat på den jag också hihi sorry var ju liksom bara tvungen

Lina_K skrev 2008-05-30 08:17:21 följande:
    Jag beställde min från Millys.com och är jättenöjd. Går och klappar den lite då och då...
  • Amazonen

Jättesöt! Grattis!

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!