• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Zsarah

Här i finland så får man sms samma dag men det kan stå t.ex. att paketet kan man hämta ut efter klockan 16.00, kanske det är likadant i sve?

• Ljungfru

Ännu en dag av väntan... suck...

• Nienna
    Zsarah skrev 2008-05-29 13:08:01 följande:
    Här i finland så får man sms samma dag men det kan stå t.ex. att paketet kan man hämta ut efter klockan 16.00, kanske det är likadant i sve?
    Jag har inte fått nåt sånt SMS, däremot när jag fått brevavisering har det ibland varit så. Men det kan ju säkert vara så med vissa leverantörer i Sverige också.
  • grabbarna

ibland när det kommer paket via schenker får jag att jag kan hämta eft 17 men är det från posten kan jag alltid hämta direkt när det gäller sms men ofta får man en brevavi dagen före vilket är sååå frustrerande...

Nienna skrev 2008-05-29 13:26:22 följande:
    Jag har inte fått nåt sånt SMS, däremot när jag fått brevavisering har det ibland varit så. Men det kan ju säkert vara så med vissa leverantörer i Sverige också.
  • Mamasnest

Usch vad irriterad jag är på alla förseningar från Millys. Senast för 2 veckor sedan lovade de mig att jag skulle ha klänningarna i slutet på maj, nu ska de skicka bilder i helgen. Hoppas verkligen att de skyndar sig och att kläninngarna är fina...

• Pyron

Hej
    Nu är jag hemma från jobbet.
    Min klänning har skickats idag.
    Spännande att se om vi får dom samtidigt.

Amazonen skrev 2008-05-29 12:34:50 följande:
    Min klänning från Millys skickades idag!!!! :) Pyron - hur går det? Har de skickat din också?
  • Pyron

Just det ja, nu har jag ett trackingnummer, men var på dhl ska jag skriva in det för att hitta rätt.
    Jag ser inte var.

• Pyron

hittat.
    Nu amazonen ska vi se.
    23:26lämnar paketet dhl stationen i china. Hur ser det ut för dig?

• FruT 080808

ÅÅÅ vad många som ska få sina klänning nu framöver, spännande!!

• Helena1978

Mamasnest:
    Tråkigt det här med förseningarna från Millys. När dem väl skickar den går det nog fort för dig att få den. Min skickades i torsdags förra veckan och jag hade den kl.9 på måndagen.
    Hoppas du får den snart!

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!