• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Nienna
    lbmarbrg skrev 2008-05-26 20:38:36 följande:
    Hm, var in på DHLs hemsida och angav mitt trackningnr. Klänningen skickades i torsdag, men nu står det så här:Maj 26, 2008 02:25 Arlanda - Sweden Anlänt till DHL Maj 26, 2008 07:04 Arlanda - Sweden Leverans genomförd inga leveransbesked att väntaVad betyder det tror ni? Har iaf inte fått min klänning
    Så stod det på min klänning från 1koo också, men det innebar bara att den övergått från flygtransport till landtransport, då får den även ett nytt trackingnr, så var det för mig i alla fall. Ring eller skicka ett mail till DHL och hör efter.
  • Cissit

Usch jag börjar bli lite nervös. Tänk om klänningen inte blir bra? Hur gör jag då? Jag har liksom inga alternativ som det är nu.

Har alla en backupplan?

• Thailand 08
    Cissit skrev 2008-05-26 22:21:09 följande:
    Usch jag börjar bli lite nervös. Tänk om klänningen inte blir bra? Hur gör jag då? Jag har liksom inga alternativ som det är nu.Har alla en backupplan?
    Lugna ner dej.Vad kan bli fel??
  • Pyron

Min känsla är likadan. Klänningarna kommoer om en vecka. Om det inte blir bra så vet jag inte vad jag ska göra.
    Får väl ta och klippa hål i ett lakan och trä över huvudet.

Usch jag börjar bli lite nervös. Tänk om klänningen inte blir bra? Hur gör jag då? Jag har liksom inga alternativ som det är nu.Har alla en backupplan?
  • Nienna
    Så började jag känna när jag visste att klänningen var på väg hem till mig, var bombsäker på att den skulle vara för liten. Men den kom hem och var bara så perfekt! Hade ingen backup, men fick hem min klänning 3,5 månad innan bröllopet så hade det behövts hade jag hunnit skaffa en ny.

Klart att klänningen kommer att vara bra!!!
  • Bluebride

när jag väntade på min första klänning från 1koo kom dhl 07.30, snacka om jag var som en zombie då

• Nienna

Nu har klänningen passerat tullen på Arlanda! Men nu lär det väl ta en vecka bara att få upp den hit...

• The Bumblebee

Nej...å jag gifter mig om 11 dar och har fortfarande inte fått min klänning! Så går det när man är ute i sista sekund å beställer.

Eller egentligen så har jag väl en backup-plan. OM det skulle skita sig totalt med min klänning, så måste jag ju gå och hyra en istället. Oddsen för att den Aspera-klänning som jag fastnade för (och nu har sytt upp) är uthyrd i min storlek, just den dagen är ju rätt små. Så jag får hålla tummarna för det. Annars blir det väl till att prova, prova, prova igen. Dagarna innan bröllopet. *hemska tanke* Vill att min klänning ska sitta som gjuten och vara så där fantastisk på en gång!
  • Thailand 08

Den kom NU!!! Eller rättare sagt avin.Jag var på toa i morgonrock när det ringde på o hann inte öppna

• Pyron

Hoppas verkligen att du hinner få den och att den sitter perfect.

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!