• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Pyrate

Thailand08: Det hade verkligen varit en positiv överraskning. Då har jag någonting att se fram emot!

• grabbarna

min klänning från lillsessan tog 4 dagar från kina till henne men sedan behövde svenska posten 3 dagar på sig från stockholm och hit hmmm

• EldHav
    Nienna skrev 2008-05-26 10:39:55 följande:
    Vilka beställde du från, Sheshopping? Visst kom din klänning jättefort, tyckte du beställde "nyss"?!
    Jag beställde 21 april, sen var det lite strul med PayPal, sen kom den för ett tag sen, så ungefär 3-4 veckor
  • Pyron

Tack.

Nienna skrev 2008-05-26 10:18:01 följande:
    Jättevackra klänningar!
    Tror ni de kan bli fina ihop? Näbbklänningarna och min klänning?
  • grabbarna

oops det tänkte jag aldrig på men kikade igen och bägge två är ju fina och sitter bra men nog är det tjusigt med släp som är på den köpta..du kanske kan ha bägge? kan vara skönt att byta till en lite lättare senare på kvällen....

EldHav skrev 2008-05-26 10:44:53 följande:
    Jaha, just det, har två klänningar där, den utan broderier är den jag sytt själv, den med broderier är från kina. Vilken är finast??Den med trollet är den hemmasydda Min dotter på 16 månader
  • EldHav

Jag tror det blir den köpta, den hemsydda är aningens genomskinlig, och den köpta är lite festligare med broderier o släp

Ja, det är sheshopping jag beställde från, är jättenöjd

• FruT 080808

ÅÅÅåå vad roligt för alla er som snart får er klänning!

Jag har precis skickat in mina mått nu

• Car0line

Ni som beställt från Kanacca, har ni fått något order nr?

• CaCC

Nu är jag jättenervös. Väntat på en ny skiss på min klänning från Lillsessan, då den första skissen inte var som jag ville. Fick idag reda på att det inte kommer någon ny skiss utan att hon har förklarat och ändrat själv och att det får ändras efter hand sen och att hon hoppades att jag har beställt i god tid.
    Jag betalde handpenning den 22 april och då lovade hon mig klänningen i juli, vi gifter oss den 23 augusti. Det måste väl vara gott om tid, eller vad tror ni? Tänk om jag inte får klänningen i tid. Hjälp!!

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!