• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Boomtown

Hm inte lätt när man väl har fastnat för en. Men jag har ju ett tag kvar så det är ju ingen brådska

• Ankan80

Nä, det är klart man vill ha sin drömklänning. Men kanske är en utväg i alla fall.
    Hoppas du klurar ut nåt!

• bjornis

Gah! Nu är min klänning skickad från kina. Huga. Så nervös. Vågade beställa från www. jateck.com utan att ha hört någon annan som gjort det. Var bara där jag hittade en klänning jag ville ha. Nu är det bara att hålla tummarna att den dyker upp OCH att den går att ha på sig. Hahahaha. *Nervöst skratt*

• Meiia

ni som vet... När man går in för att kolla PSN står det "send to remind" Ska man klicka på dessa för att påminna eller? Någon som fattar vad jag pratar om över huvud taget??? Det blev visst lite luddigt.... :)

• Amazonen

Meiia - om det är Millys du pratar om kan du trycka på den knappen när datumet passerat. Då skickas en mailpåminnelse till dem och så uppdaterar de datuminfo eller mailar dig!
    :)

• Leola

Bridezilla-varning i tråden...

Roligare när alla visar sina klänningar och tipsar om bra saker.

Thailand 08 skrev 2008-07-03 22:24:04 följande:

Denhär tråden börjar spåra ur en aning.......
  • Leola

Shit vad märkligt... mitt inlägg dök upp två dagar för sent..
    Är det nåt galet med tråden...???

Kina-tråden verkar i varje fall vara tillbaka i sitt vanliga och härliga skick, med massa härliga tips från alla.
    (Vänligen bortse från mitt senaste inlägg)

• sommarbrud 080802

Idag fick jag bilder på min kina klänning. Har beställt min bröllopsklänning och mina 4 tärnklänningar från www.sheshopping.com Min klänning var underbar! De skickar dem allihop idag,så ska bli så spännande att se allihop. *nervös* Väntar ivrigt nu,räknar dagar tills den ska vara här..tihi..

• Ankan80

Inga bilder till oss?

Jag har fått nya bilder på min nu. Skall lägga upp dem senare.
    Blev ännu bättre nu .

sommarbrud 080802 skrev 2008-07-05 14:04:38 följande:

Idag fick jag bilder på min kina klänning. Har beställt min bröllopsklänning och mina 4 tärnklänningar från www.sheshopping.com Min klänning var underbar! De skickar dem allihop idag,så ska bli så spännande att se allihop. *nervös* Väntar ivrigt nu,räknar dagar tills den ska vara här..tihi..
  • Ankan80

Nu är det nya bilder på plats..

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!