• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Thailand 08
    T3ZZ skrev 2008-07-03 22:26:43 följande:
    Har kollat här ett tag. Håller med Thailand 08. tråden spårar ur nu. Åter till tråden!!!Nån som fått sin klänning från KINA?
    Min var från kina + alla andra klänningar jag beställt
  • Cissit

Grabbarna - Kan du inte be en sömmerska hjälpa dig? Det borde ju gå att ta bort skenorna och sätta dit dem igen om det behövs?

• EnaOline

min klänning är från ebay och det gick förresten hur bra som helst med engelskan, den blev precis såsom jag ville att den skulle bli, trots att den inte var från lillsessan...? Det är väl ändå ett konstigt argument att säga att om man köper sin klänning från ebay att den inte skulle bli såsom man vill att den ska bli, det kanske handlar lite om hur dålig/ bra man är på engelska?

nu avslutar jag också denna pajkastningen om var man köper sin klänning och hur mycket den kostar, som jag tidigare skrev, att dumförklara andras beslut om var de köper sina klänningar, handlar nog inte denna tråden om??

• Ankan80

Trist att det inte passar.
    Ser fint ut ändå på lilla bilden.

grabbarna skrev 2008-07-03 22:36:30 följande:
    jag fick min idag och visst den är fin och de broderier som blev är toppen men passformen vete sjutton vad jag ska göra åt...det är dom här sabla skenorna upptill över bysten som är helskumma dom står liksom ut av sig själv och det blir så fult under och mellan ungefär som veck samt att halterneck banden inte känns helt hundra om jag böjer mig ner eller kutar lite står liksom överdelen som av sig själv och banden står ut från kroppen svårt att förklara men jag har lagt in en bild i galleriet känns som att jag måste fylla upp bh:n med nåt för att den ska sitta bra fast att jag har samms bh som den jag måttade med men det glipar en hel del och jag ska prova om sån här tejp kan göra att halterneck bandet ser bätrte ut men vete sjutton om det inte blir bättre utan skenor frågan är om man törs ta bort dom och prova
  • Cachou

Min har suttit fast i tullen i en vecka =(

• pojomo

jag fick min i fredags. Jag är jätte nöjd med den. endast bysten som ska in lite annars var den kanon + att jag kom i den å då hade ag ändå beställt stl mindre

T3ZZ skrev 2008-07-03 22:26:43 följande:
    Har kollat här ett tag. Håller med Thailand 08. tråden spårar ur nu. Åter till tråden!!!Nån som fått sin klänning från KINA?
  • Ankan80

Åhh..den såg fin ut!! Grattis!
    Roligt att den passade.

pojomo skrev 2008-07-04 09:07:13 följande:
    jag fick min i fredags. Jag är jätte nöjd med den. endast bysten som ska in lite annars var den kanon + att jag kom i den å då hade ag ändå beställt stl mindre
  • pojomo

det ser ut som att det räker att sy in halsternecken lite. annars så såg det bra ut tycker jag

grabbarna skrev 2008-07-03 22:36:30 följande:
    jag fick min idag och visst den är fin och de broderier som blev är toppen men passformen vete sjutton vad jag ska göra åt...det är dom här sabla skenorna upptill över bysten som är helskumma dom står liksom ut av sig själv och det blir så fult under och mellan ungefär som veck samt att halterneck banden inte känns helt hundra om jag böjer mig ner eller kutar lite står liksom överdelen som av sig själv och banden står ut från kroppen svårt att förklara men jag har lagt in en bild i galleriet känns som att jag måste fylla upp bh:n med nåt för att den ska sitta bra fast att jag har samms bh som den jag måttade med men det glipar en hel del och jag ska prova om sån här tejp kan göra att halterneck bandet ser bätrte ut men vete sjutton om det inte blir bättre utan skenor frågan är om man törs ta bort dom och prova
  • Iluna

någon som beställt en klänning man kan vigas i på stranden? som ahr bilder ja kan få se

• batwomen

grabbarna; jag håller med pojomo, kolla om det inte räcker med att sy in bandet i nacken lite. Läcker färg på klänningen men jag vill ju se hela

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!