Inte skall du bli lynchad
Jag tycker det är en jättefin klänning!
Jag har en spetsklänning från Lillsessan hemma som blev jättebra. Har ju då beställt en till från henne men det är inte pga den utan för att jag är så velig. Vill ha en till att välja på.
Har inte sett så många spetsklänningar från Millys, så jag kan inte säga nåt om de skulle klara det eller inte. Nån annan kanske?
Boomtown skrev 2008-07-04 10:30:08 följande:
Är jag den veligaste bruden här?? Jag kan inte bestämma mig om någonting. Har jag gjort det så ändrar jag mig snart igen. Hjälp mig att resonera. Jag vill beställa den här klänningen:
www.maggiesottero.com/dress.aspxMen frågan är ju varifrån. Från Milly bridal kostar det 2600 inklusive tull. Lika bra att räkna med det. 1900 utan det. Min plånbok säger JA!Från lillsessan kostar det 4200 inkl. tull. Det har jag egentligen inte råd med. Men det känns ju mycket tryggare. Detta låter väl som ett självklart val för er. Men det är det inte för mig. Det är ju en avancerad klänning. Vet inte om Millys fixar det. Tänk om det blir en mardrömsklänning? Någon som har beställt någon liknande? Visa gärna bilder och säg vad ni tycker. Får se om jag blir lynchad efter den taskiga stämning som precis har varit. Vet att alla har olika åsikter. Det har vi fått fram i tråden. Så vänliga ord tack.