Måste bara skriva av mig lite. Var med min tärna på ett ställe idag och provade klänning till henne. Vi har hyrt killarnas kläder på samma ställe. Vi kom in på min klänning som ju är beställd från Lillsessan och uthyraren i fråga frågade vad det var för tyg och så vidare. Sen stod hon i 25 minuter och pratade om det här med Kinaklänningar, hur många som blir sååååå missnöjda. Att det är fel färg, att det är fel modell, att det är måttfel så de måste ändra klänningarna, att det inte kan vara så billigt att sy upp sånna klänningar och att inte är i Kina de sys, att det är såååå krångligt och dyrt att beställa från Kina, att det är barnarbete, att de inte kan sys upp i samma fabriker som märkesklänningarna för att de tar inte ordrar på så få klänningar osv osv
Blir så arg, hur kommer det sig då att ett företag som Lillsessan finns, hon hade ju åkt dit för länge sen om det inte hade varit så som hon säger, eller?
Och ljuger alla som har köpt Kinaklänning här inne på BT?
Jag får i alla fall känslan av att merparten som har köpt är nöjda med sina klänningar och att det är sömmerskor här i Sverige som har sagt att klänningarna är välsydda.
Oj, det blev långt, men jag var tvungen att skriva av mig lite.