• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • xxs

Usch. Borde kanske inte köpt en kinaklänning, trodde hela grejen med det var att det skulle vara enkelt ju. Men står inte värdet på paketet, isåfall kan dom väl skicka en avi tycker jag.

• Zsarah

nja att gå in till eb butik är nog betydligt enklare än att beställa en kina klänning..

• xxs

Tyckte det verkade krångligare eftersom jag skulle behöva åka till Sthlm och prova klänningen och greja, eftersom den ska sys in och prylar. Usch.

• loveisalive

Har lagt in ett par bilder från vår vigsel där jag har en klänning från..hmm får man skriva företagsnamn? Iaf Milly Bridal. Var så nöjd med den, och alla tyckte den var helt underbart vacker, vilket den faktiskt är oxå. Kan inte vara nöjdare!

• Ankan80

Åhh. va fina ni var! Jättevacker klänning!

Grattis i efterskott!

• loveisalive

Tack! Ja jag/vi är verkligen nöjda med klänningen-och allt annat med för den delen, fast vädret hade ju kunnat varit lite bättre iofs...

• Thailand 08
    Piluttaem skrev 2008-08-18 13:40:42 följande:
    Thailand 08 skrev 2008-08-17 21:33:45 följande:
    Vad skönt att höra! Är bara lite osäker på om jag vågar beställa den modellen då jag inte vet om jag klär i den!!???
    Vilken modell är det? har du bild?
  • TesshjärtaFred

Hjälp, jag är ny här och den här tråden är sååå lång, så jag orkar inte läsa hela.
    Men jag funderar på att beställa klänning. Vet dock bara inte varifrån, eftersom det finns massor med olika.
    Vilka är bäst? Har kollat på Kanaccas, Ellie wedding...
    Vore grymt med lite tips på vilka som är bra, och varför!

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!