• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Ankan80

Antagligen skickar de ut en avi till dig som du måste betala innan de skickar vidare klänningen.

Att Milly säger att du inte skall betala tull är ju helt fel!
    Det måste alla göra. Fast en del har haft tur och sluppit.

• xxs

Det var det jag undrade om, och de sa att de skickar med ett företag som inte går genom tullen eller nåt såntdär skumt.

• xxs

Ja jag tycker också det. Pengarna är inget problem, men vad tusan, nu måste jag vänta ännu längre :(

• wildalila

heeej!

xxs.. när jag skulle få min klänning så fastnade den ... jag ringde dem och fick bankgiro kontot på mail... så gick det fortare. vilke företag skickas det med?

• xxs

TNT skickas det med. Och någon har försökt ringa två gånger idag, men telefonen funkar inte, tänk om det är dem?

• wildalila

kan vara. de ringde mig. de vill ha ett kvitto på vad du betalt för klänningen. ring dem. få en mail adress. sedan går du in på millys sida sedan tar fram där du visar vad du betalt för klänningen .. tryck print screen... sedan skicka en fil till dem ... sedan får du ett kontonumer som pengarna ska in på. ring deras kundservice o be och få prata med tullavdelningen de stänger 15 så skynda

• xxs

Lägg av, är det SÅ krånligt asså? Herrejesus :)

• wildalila

mmm tyvärrr.-.. men de var inte så farligt....

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!