• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • skruttgumma

Är detverkligen helt fraktfritt att beställa från Sheshopping? För frakten på min klänning skulle gå på 60 dollar från Millys, det gör ju rätt stor skillnad faktiskt..

• Megi

vill man ha en fin klänning så får man räkna med att betala frakt, annras så kan man köpa en klänning i swe o då får man betala dubbelt så mkt!

• Vargtassa

Hur lång leveranstid är det på kinaklänningar??

• skruttgumma
    Megi skrev 2008-08-24 13:57:46 följande:
    vill man ha en fin klänning så får man räkna med att betala frakt, annras så kan man köpa en klänning i swe o då får man betala dubbelt så mkt!
    Men det står på deras hemsida att all frakt är fri, det var därför jag undrade..
  • Zsarah
    Megi skrev 2008-08-24 13:57:46 följande:
    ursäkta men det där förstod jag inte, det kan bero på att jag har dyslexi eller missuppfattade jag något?
    Menade du tull? eller menade du att sheshopping inte har snygga klänningar?
  • Dsy04

hejsan
    jag beställde från de
    och det står fraktfritt men sen fick jag höra att min klänning vägde mer än det de hade räkna och jag fick betala 20 dollar extra

och min klänning är fint

• Thailand 08
    Vargtassa skrev 2008-08-24 15:10:47 följande:
    Hur lång leveranstid är det på kinaklänningar??
    Hej
    Kanacca har ca 1 månad från betalning till leverans
  • Leola

Oj, från mellanöstern?? Har Lillsessan skippat Kina helt eller?
    Eller är det för att din klänning är av den exklusivare sorten som hon har valt att vända sig till mellanöstern?

Hon skall ju lansera ett nytt koncept inom kort sägs det.
    Vet du något som vi andra inte vet?

Vendel och Angelica skrev 2008-08-23 11:24:59 följande:

hej hejhar fått mail fr lillsessan och hon har min klännings skiss *glader* Lisessan ska nu börja att få sina klänningar uppsydda i mellanöstern! Spännande är ju 12 månader kvar för mig men jag antar att det inte är fel att vara tidigt ute bild på skiss finns i galleriet
  • Ankan80

Det står på hennes blogg..Hon skall skippa kina helt för att slippa bli förknippad med "kinaklänning"-fabrikerna.

• Vendel och Angelica

hahaha fick jag mig ett gott skratt efter mitt hemska migränanfall idag Nja inte min klänning som är boven ;) hihi
    Vet inte så mkt mer än att det ska vara i mellanöstern, hon har blivit tipsad av andra designers och skräddare att denna fabriken är toppen och hon har redan fått hem 10 klänningar och de har varit helt perfekta :)

Ankan har hon en blogg... det har jag missat!

Leola skrev 2008-08-25 11:23:50 följande:
    Oj, från mellanöstern?? Har Lillsessan skippat Kina helt eller?Eller är det för att din klänning är av den exklusivare sorten som hon har valt att vända sig till mellanöstern?Hon skall ju lansera ett nytt koncept inom kort sägs det.Vet du något som vi andra inte vet? Vendel och Angelica skrev 2008-08-23 11:24:59 följande:
Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!