• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • skruttgumma

Åh vad fina klänningar ni har fått!!! Längtar så efter min fast den inte ens är beställd ännu

Vem är lillsessan???

• FinalFantasy

Någon som beställt en gravidklänning från kina?

• Alla goda ting är tre

Nu har jag suttit och suktat framför ett antal klänningar på nätet. En beställning blir det nog men har svårt att bestämma mig för vilken...

Hur har ni gjort med måttbeställningar av klänningar från Kina?! Sambon vill inte mäta i risk för att mäta fel och ingen i min familj vet ännu om att vi ska gifta oss.

• skruttgumma

Skyll på någon annan anledning att du behöver mäta dig. att du ska börja träna och vill se resultat eller att du ska beställa kläder från H&M på internet eller vad som helst om du vill ha hjälp..

Om man får hem sin klänning och inser att den behöver underkjol så kan man väl köpa det här hemma?

• Piluttaem

Har hittat min drömklänning på kanacca. Vågar man beställa den? Har inte hittat någon sådan modell i en affär så jag kan inte testa en liknande för att se om modellen passar på mig! Hur ska jag göra?

• ninaojocke

hej! tänkte beställa klänning från Milly...När jag mailar dem skall jag skriva på engelska då??Dumfråga kanske????
    tacksam för svar

• FinalFantasy
    ninaojocke skrev 2008-08-17 12:11:57 följande:
    hej! tänkte beställa klänning från Milly...När jag mailar dem skall jag skriva på engelska då??Dumfråga kanske????tacksam för svar
    Jepp Engelska och inte för svåra ord
  • Zsarah

Alla goda ting är tre skrev 2008-08-16 12:27:28 följande:

Nu har jag suttit och suktat framför ett antal klänningar på nätet. En beställning blir det nog men har svårt att bestämma mig för vilken...Hur har ni gjort med måttbeställningar av klänningar från Kina?! Sambon vill inte mäta i risk för att mäta fel och ingen i min familj vet ännu om att vi ska gifta oss.
    Jag gick till en sömmerska och mätte mig, hon gjorde det gratis men jag gav ändå lite "kaffe" pengar åt henne:)
Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!