• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • FinalFantasy

Trash the dress
    För det priset är det bara riva den i stycken haha Gör ju inget om man rullar i gräset, sanden leran osv

batwomen skrev 2008-08-13 10:53:38 följande:
    En nyfiken fråga, hur har ni tänkt att göra med klänningen sen. Ska ni sälja den eller spara? Hur mycke tar ni om ni säljer den?Ja menar om man har betalt 1200kr så kan man ta 600kr men det är väl vad en kemtvätt kostar? Kan man sälja den smutsig?Vet inte vad jag ska göra med min klänning.....Känner jag mig själv blir den kvar i garderoben
  • FruHamberg
    skruttgumma skrev 2008-08-12 23:32:49 följande:
    Åh, Meiia, vad roligt, vad snart!!Tror jag har bestämt mig för Millys. Min klänning kommer kosta 40 dollar mer där (inkl frakt), men har BARA hört gott om dem. Det enda negativa jag hört är att det kan ta lång tid att få klänningen, men jag tänker beställa den i januari och ska gifta mig i maj, för säkerhets skull. Hellre att den hänger ett tag i garderoben isf.. Ska beställa tärnklänningarna därifrån oxå, efter att ha sett nathalite och christians underbara tärnklänningar.
    Bara så att du vet firar kinserna nyår i februari, då står typ allt stilla. Så ta med det i dina beräkningar på hur lång tid det ska ta.
  • J D

...fast sedan jobbar de nonstop efteråt för att ta in ledigheten- ingen statssubventionerad ledighet där inte.

FruHamberg skrev 2008-08-13 10:59:20 följande:
    Bara så att du vet firar kinserna nyår i februari, då står typ allt stilla. Så ta med det i dina beräkningar på hur lång tid det ska ta.
  • Ankan80

Välj Millys!!!

Claristar skrev 2008-08-11 22:46:02 följande:
    Vilka är bäst att beställa från-sheshopping -millySheshopping har fraktfritt. Hur är kvaliten på klänningarna?? Tackam för svar.
  • Cissit

Jag ska trasha min klänning dagen efter bröllopet, vår fotograf stannar kvar över natten o är med oss dagen efter också.

Förresten är det bara två dagar kvar tills jag får använda min klänning nu! Wiiie!

• xxs

Frågade Millys om jag kunde få bilder på min klänning, men de hade redan skickat den, det var oväntat =) Är det kanacca som skickar bilder först, om man vill göra nån ändring?
    De skickade med TNT också och jag fick ett nummer så jag kunde spåra mend et gick inte, hmm.

• Thailand 08
    xxs skrev 2008-08-14 09:37:43 följande:
    Frågade Millys om jag kunde få bilder på min klänning, men de hade redan skickat den, det var oväntat =) Är det kanacca som skickar bilder först, om man vill göra nån ändring?De skickade med TNT också och jag fick ett nummer så jag kunde spåra mend et gick inte, hmm.
    Ditt paket får ett nytt nummer när det kommer till Sverige
  • Ankan80

De brukar skicka bilder om du beställt efter en bild.
    Är det ur deras eget sortiment tror jag inte de gör det.

xxs skrev 2008-08-14 09:37:43 följande:
    Frågade Millys om jag kunde få bilder på min klänning, men de hade redan skickat den, det var oväntat =) Är det kanacca som skickar bilder först, om man vill göra nån ändring?De skickade med TNT också och jag fick ett nummer så jag kunde spåra mend et gick inte, hmm.
  • Zsarah

Nu är klänningen i sorteringen här i finland, den borde komma imorgon men då ska jag borta och kommer tillbaka först på söndag kväll:S

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!