• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Vendel och Angelica

xxs skrev 2008-08-10 09:53:09 följande:

Jag drömde att en Milly-kines kom hem till mig och sydde klänningen HÄR. Det jobbiga var att det var inte den klänningen jag beställt, denna hade ljuslila och ljusgula streck runt om sig, konstiga broderade märken, en träbrosch som va fastsydd och föreställde en synth och mikrofonstativ. Helsjukt. Att hon stod naken på en stol när hon sydde den va bara ännu konstigare.Men, den satt alldeles perfekt iallafall ;)
    hihihi helt galet!! Helt otroligt hur galna drömmar kan bli!

Jag har mailat lillsessan, men fick mail server error email unknown, ngn som vet ngt?!
    Skickade till den mailen som finns på hennes sida. Ngn som har ngn annan mail adress??
  • Leola

Lillsessan håller ju på och omorganiserar sitt företag för att kunna möta alla kunder bättre, vad jag förstår. Tror till och med att det skulle heta något annat. (Vet dock inte vad). Kanske bara var ett tillfälligt fel...
    Har du testat att maila igen?

Vendel och Angelica skrev 2008-08-10 11:28:36 följande:

xxs skrev 2008-08-10 09:53:09 följande:
    hihihi helt galet!! Helt otroligt hur galna drömmar kan bli! Jag har mailat lillsessan, men fick mail server error email unknown, ngn som vet ngt?!Skickade till den mailen som finns på hennes sida. Ngn som har ngn annan mail adress??
  • Leola

Hej tjejor,

Är det någon som vet vart man hittar följande:

Enter the 4-digit PayPal code from your card statement to get Verified and lift your limits.

Jag fattade som att det skulle vara fyra siffror som man hittar på sin "översikt" vid överföringar på sitt visa-kort. Vilket i mitt fall är översikten på betalningar/insättningar på mitt nordea-konto.

Är det nån som är en fena på detta och kan berätta för mig vart jag hittar dessa siffror??

TUSEN TACK!

• Leola

Förlåt... kanske var lite otydlig.
    Jag har alltså registrerat ett PayPal-konto och försöker hitta dessa fyra siffror som skall dyka upp på mitt "card statement"

Nån som vet var jag hittar dessa fyra siffror?

• Tx2

Borde vara dem fyra siffror som står på ditt visa-kort. På mitt står det fyra små siffror på framsidan under den "trycka" långa siffer-koden.

• Leola

Fast jag förstår det som om jag ska få nån slags kod från PayPal?
    Kanske har fattat fel?
    Tittade på mitt visa-kort nu och såg oxå dessa små siffror som du beskriver. Men de små är ju likadana som de fyra första i den "tryckta" långa sifferkoden...

hmmm... konfunderad. Någon mer?

• Leola

Det står visst såhär oxå. Kanske jag måste vänta lite:
    Check your card statement in 2-3 days and find the 4-digit PayPal code for the charge.

åååhhh jag som ville börja beställa. Typsiskt!

• Vena

Hej!
    Kan inte komma in på 1koo.com. Fler som märkt detta?
    Ledsen, vill beställa klänning därifrån.

• Joeline

Zsarah; från vilken mail kontaktade Lillsessan dig och berättade att klänningen var klar? Jag har också min beställning där, blir lite orolig när jag hör att det inte går att maila henne längre...!?

• Leola

Testade att beställa ändå... och köpet verkar ha gått igenom ändå... Jippi!

Det kanske bara är så att man ska få tillbaka sina 15 kronor som PayPal "snodde" av en för att man registrerade sig.

Leola skrev 2008-08-10 16:44:35 följande:
    Det står visst såhär oxå. Kanske jag måste vänta lite:Check your card statement in 2-3 days and find the 4-digit PayPal code for the charge.åååhhh jag som ville börja beställa. Typsiskt!
Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!