• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • bridesilly

Men varför kommer man inte in på 1koo s hemsida?

• Meiia

xxs:
    Egentligen kan man inte det men dom lovade mig att dom skulle fixa det. Antagligen säger dom nej om dom har mycket att göra, vilket dom har just nu men jag hade kanske tur? Annars hade nog inte min klänning hunnit i tid.
    Kanske om man blinkar lite??? :)

• Meiia

xxs: Verkar som om dom har massor att göra nu. Hoppas att du blir nöjd med den klänningen i alla fall!!!

• xxs

Jag letar en annan och hoppas på att hitta en, men det är svårt i min storlek.

• Megi

Meiia: tack för ditt svar :D KAn man skikca en bild på vilken klänning som helst? Ohh så najjs, ja gar hittat en klänning som jag värkligen tycker om men den är dyr.. Kostar 17 000,imån ska ja prova den :D

• tvist

hur kommer de sig att bara vissa klänningar fastnar i tullen ??

• WillesMama

Hmm jag har krångel med måtten här.. Beställer klänning från Lillsessan o fick nu tillbaka ett antal mått att ta om för de såg inte rätt ut sa hon.. Hmm det är svårt att mäta rätt!

Hur lång tid har det tagit innan ni fått era klänningar efter att ni betalat handpenning och skickat in mått?

• Dsy04

willes mamma

har du inte nån som kan ta dina mått en kompis din grankompis en familj eller varför inte gå till de som syr kläder de kan bara den där med mått o så betalar man 100 kr eller nåt

min klänningen är inte hos mig en så jag vet ej om det passar eller nåt
    men från o med jag skickade mina mått tills idag blir det 2 veckor..ikväll kommer min klänning

• Meiia

Det beror nog på var man beställer ifrån. Det verkar som om Milly har mycket att göra och därför lite längre tider. Tror att mitt tog en och en halv månad. Max. Det har gått ganska fort i alla fall.

Jag tror att vissa paket fastnar i tullen då dom inte har tid att titta igenom alla paketen. Vissa bara smiter igenom helt enkelt, om man har tur! Det hade jag! Annars är det 37% extra...

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!