• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Zsarah
    Joeline skrev 2008-08-10 16:58:46 följande:
    Zsarah; från vilken mail kontaktade Lillsessan dig och berättade att klänningen var klar? Jag har också min beställning där, blir lite orolig när jag hör att det inte går att maila henne längre...!?
    Jag har pratat med henne på msn de senaste gångerna.
    Msn: serenitybrud@hotmail.com
    E-mail: lillsessanbrud@gmail.com
  • Vendel och Angelica

hej hej

tack för svar
    Såg nu att i den mailen jag klickat på som kom upp direkt i mitt nya med hade en bokstav som inte stämde så nu har jag testat att skriva till den mailen som du har skrivit Zsarah så nu hoppas jag på svar!!

• nathalie o christian

Hej hej!
    Nu har jag gift mig i min underbara kläning från Milly Bridal!
    Allt var som i en dröm!! Kan inte fatta är bara så lycklig
    Några bilder finns i galleriet..
    Kram

• rosarosen1

Grattis! Så fina ni var!!

nathalie o christian skrev 2008-08-10 21:04:21 följande:

Hej hej!Nu har jag gift mig i min underbara kläning från Milly Bridal!Allt var som i en dröm!! Kan inte fatta är bara så lycklig Några bilder finns i galleriet..Kram
  • nathalie o christian

Tack så mkt! Jag svävar fortfarande på moln...

• CaCC

Vad fina ni är, grattis!

Hej hej!Nu har jag gift mig i min underbara kläning från Milly Bridal!Allt var som i en dröm!! Kan inte fatta är bara så lycklig Några bilder finns i galleriet..Kram
  • Dsy04

Leola
    jag har samma problem som du m,ed kortet
    var svårt att fatta var de 4 digital skulle hittas dåligt folklarad!

de har tagit 2 gånger 15 kr.
    plus att jag fick pengar tillbaka från en ångrad köpt o jag kan inte se de tills jag fixar kortet

• Novemberbröllop08

Grattis!Så fina ni var Och klänningen ser ut som en dröm
  • batwomen

Nu har jag gift mig i min förlånga klänning som plötsligt var lagom lång när min syster klädde mig! jag hade nog satt den för lågt och snört för dåligt de första gångerna = jag behövde inte fålla upp den förutom lite på spetsen. Jag kände mig verkligen som en prinsessa och fick så mycke berömm om min klänning. Jag är supernöjd!! Det som kändes bäst var att när klänningen blev smutsig så kändes det inte så hårt utan jag kan med gott samveta "slänga" (eller spara) klänningen då den var förhållandevis billig och jag bhöver inte sälja den vidare för ekonomins skull. Kan varmt rekomendera Milys bridal.

• MrMrsVespa

Leola och Dsy04: koden ni letar efter dyker upp på ert konto i texten för transaktionen.
    T.ex. kan det stå så här på ert kontoutdrag:

Ica Maxi 800:-
    H&M 239:-
    Paypalxxxx 15:-

Nu har jag bara hittat på siffrorna och texten ovan men i samband med dragningen från PayPal så hittar ni några siffror också, i själva texten alltså. Det är dom siffrorna ni ska skriva in på ert konto hos PayPal när ni loggar in så att ni verifierar kontot.
    Tror faktiskt att ni måste gå igenom detta steg för att inte råka ut för något strul senare iom att PayPal inte betraktar kontot som veriferat.

Mvh
    /Lena

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!