• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Zsarah

willesmamma, tror waersta hade mycket bling bling på sin klänning som hon bestälde från lillsessan fråga henne. Enda erfarenheten jag har om det är att det är svårt att få dem att synas på bild.. Min klänning har lite pärlor i sig så jag kan säga sen då jag har fått klännigen:D

• Ankan80

Jag har kristaller på båda mina klänningar.
    Den ena syns på min visningsbild och i galleriet. Den har massor av kristaller. Syns kanske inte på bild, men i dagsljus gnistrar det underbart

WillesMama skrev 2008-08-04 20:45:32 följande:
    Nu har jag tagit mått o beställt klänningen av Lillsessan. Hoppas den hinner komma, men vi gifter oss inte förrän den 13 december, så jag hoppas det.. Ni som har haft kristaller i era kläningar, har ni vart nöjda? Funderar på pärlor eller kristallet i broderierna på klänningen..
  • Ankan80

De har även paljetter på sig. Det är dem man ser på närbilden.
    Jag är jättenöjd med kristallerna!

• Dsy04

igår fick jag veta att min klänning är på väg...

så det tog för de 2 veckor från o med jag skickade mina mått väldig snabbt allt

hoppas de inte krånglar till det i Cypens tull de är extra komplicerad

• anja1661

har hittat min klänning på millys och undrar när jag borde beställa den.
    jag gifter mig i maj nästa år och har tänkt gå ner en del i vikt nu....nån som har tips o råd??

• Ankan80

De har ju ledigt i februari samt att det är högsäsong på våren.
    Jag hade beställt senast i december.

• anja1661

okej, ja det e väl nåt sånt jag tänkt mig...månadsskiftet nov/dec kanske...åtmindstonne innan jul

• Ankan80

hehe...ja, efter jul blir man lätt lite rundare också
    Jag beställde min i december och fick den i april pga lite strul. Bättre att vara ute i god tid.

• 3Jane

Beställde från Millys igårkväll, men fick nåt mail tillbaka om att de inte fått in min betalning, så jag är lite nervös att de ska blivit nåt strul eftersom vi har betalat.

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!