• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Vendel och Angelica

Vackra klänningar ni nyblivna fruar!!

• Car0line

Nu är även jag gift!!!

Och klänningen jag beställt från Kanacca, blev efter att jag sytt in den, bytt band och gjort om en hel del draperingar, mkt fin!
    Även om det var så mkt tyg i den så jag kände mig som jag var 3 strl större, så är jag kanon nöjd med klänningen.

Lite bilder finns att se i mitt galleri. (även en bild som visar hur klänningen såg ut när jag fick hem den)

• Leola

Hej,

Tack för tipset, jag har redan lyckats verifiera kontot, men det är mitt visa-kort som jag ännu inte kunnat verifiera eftersom transaktionen från PayPal var "reserverad" troligen pga att jag köpte på en söndag, så det kanske tar någon dag innan jag ser de där fyra siffrorna du pratar om på min översikt av transaktioner.
    Skall kolla ikväll igen på mitt konto och se om de 4 siffrorna syns nu.

Tusen tack för din hjälp.
    Nu fattar jag i varje fall vart och vad jag ska leta efter.

MrMrsVespa skrev 2008-08-11 11:44:25 följande:
    Leola och Dsy04: koden ni letar efter dyker upp på ert konto i texten för transaktionen. T.ex. kan det stå så här på ert kontoutdrag:Ica Maxi 800:-H&M 239:-Paypalxxxx 15:-Nu har jag bara hittat på siffrorna och texten ovan men i samband med dragningen från PayPal så hittar ni några siffror också, i själva texten alltså. Det är dom siffrorna ni ska skriva in på ert konto hos PayPal när ni loggar in så att ni verifierar kontot.Tror faktiskt att ni måste gå igenom detta steg för att inte råka ut för något strul senare iom att PayPal inte betraktar kontot som veriferat.Mvh/Lena
  • 3Jane

Nu har jag fått ett mail där det står att de fått in min betalning, så nu är det bara att vänta och se. Lite nervös :)

• Thailand 08
    Car0line skrev 2008-08-11 13:56:14 följande:
    Nu är även jag gift!!!Och klänningen jag beställt från Kanacca, blev efter att jag sytt in den, bytt band och gjort om en hel del draperingar, mkt fin!Även om det var så mkt tyg i den så jag kände mig som jag var 3 strl större, så är jag kanon nöjd med klänningen.Lite bilder finns att se i mitt galleri. (även en bild som visar hur klänningen såg ut när jag fick hem den)
    Vadfina ni var.Häftigt med svart/vita bilder
  • skruttgumma

Äntligen hittade jag till den omtalade Kinatråden!

Jag har tagit det bästa från två klänningar och satt ihop till en. Jag har mailat bild till både Millys och SheShopping och båda säger att de kan göra den.
    Priset kommer inte att skilja sig nämnvärt.
    Så nu undrar jag vilken av dem jag ska välja???

Nån som har bra/dåliga erfarenheter från någon av dem?
    Har haft väldigt bra mailkontakt med båda, de har svarat snabbt och i stort sett på alla mina frågor, så ingen av dem utmärker sig utöver den andra..

• Claristar

Vilka är bäst att beställa från
    -sheshopping
    -milly

Sheshopping har fraktfritt. Hur är kvaliten på klänningarna??

Tackam för svar.

• CaCC

Du ser strålande ut, grattis

Nu är även jag gift!!!Och klänningen jag beställt från Kanacca, blev efter att jag sytt in den, bytt band och gjort om en hel del draperingar, mkt fin!Även om det var så mkt tyg i den så jag kände mig som jag var 3 strl större, så är jag kanon nöjd med klänningen.Lite bilder finns att se i mitt galleri. (även en bild som visar hur klänningen såg ut när jag fick hem den)
  • Vendel och Angelica

Jätte fina grattis att du blivit fru!!

• Meiia

Jag kan varmt rekomendera Milly Bridal. Kan inte annat än att ge dom all beröm! Min klänning blev bra mycket bättre än jag förväntat mig!
    Dom har svarat snabbt på mail och uppfyllt alla mina önskingar ang. klänningen! Klänningen sitter perfekt!

Nu är det bara 15 dagar kvar!!!! Längtar sååååå :)

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!