• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • CaCC

Jag betalade handpenningen och skickade måtten i slutet av april och fick min klänning förra veckan.

WillesMama skrev 2008-08-06 10:27:34 följande:
    Hmm jag har krångel med måtten här.. Beställer klänning från Lillsessan o fick nu tillbaka ett antal mått att ta om för de såg inte rätt ut sa hon.. Hmm det är svårt att mäta rätt! Hur lång tid har det tagit innan ni fått era klänningar efter att ni betalat handpenning och skickat in mått?
  • Novemberbröllop08

Nu har MIN KLÄNNING kommit. Den är hur fin som helst och jag är så glad att jag hittade denna tråden så att jag kunde få min drömklänning

Bild finns i mitt galleri. Ska ta fler när jag inte har en tisse i vägen som riskerar att förstöra den.

• Ankan80

Ser jättefin ut. Väntar med spänning på fler bilder!!

• Meiia

Novemberbröllop 08: Din klänning ser jättefin ut! vad roligt!!! Ser fram mot fler bilder!! Alltid kul att se! Var har du beställt från?

• Novemberbröllop08

Ankan80: Tack, ja den är kanonvacker-)

Meiia: Tack. Den är beställd från Milly Är hur nöjd som helst.

• anja1661

Novemberbröllop08: åhh så fin den ser ut!!
    jag gifter mig i maj och jag har två favoriter från milly. bla den du har och den som heter felicity....beslutsångest!

vill se fler bilder sen!!

• Dsy04

hej hej tjejer idag är jag så glad känner mig som exciting fick min klänning hem o jag är så käääääär i den

halv testade o den passar

kunde inte testa odentlig för det är så varm så den fastnade på den fuktiga huden

men jag rekomenderar varmt, shehopping det tog 2 veckor från o med jag beställde den tills jag fick den

• söderlund

Jag funderar på att beställa en klänning från lillsessan. Ni som har gjort det, har ni blivit nöjda? Hur långt innan bröllopet borde man ta den första kontakten för att vara säker på att den hinner komma? Syr dom även upp tärnklänningar?

• Pyron

Jag menar att jag var inne på min syrras blogg och kollade då hade någon skrivit att vi snackat i denna tråden.
    Jag tyckte det var kul att någon ser en på en annan sida, som inte har ett dugg med detta att göra.

*ler*

xxs skrev 2008-08-05 21:26:18 följande:
    Pyron, vad menar du?
  • CaCC

Jag fick min klänning från Lillsessan för en vecka sen och jag betalade handpenningen i slutet på april gifter mig den 23 augusti. Jag är så himla nöjd med min klänning, den är såååå vacker och Lillsessan har varit super att ha kontakt med, hon har fixat och donat. Vet faktiskt inte om de syr upp tärnklänningar, du får höra med henne.

söderlund skrev 2008-08-07 19:46:01 följande:
    Jag funderar på att beställa en klänning från lillsessan. Ni som har gjort det, har ni blivit nöjda? Hur långt innan bröllopet borde man ta den första kontakten för att vara säker på att den hinner komma? Syr dom även upp tärnklänningar?
Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!