• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Thailand 08
    xxs skrev 2008-08-05 22:20:41 följande:
    Jag letar en annan och hoppas på att hitta en, men det är svårt i min storlek.
    Hej
    Såg att din brudklänning är väldigt lik balklänningen jag beställde i somras
  • CaCC

Ser supervacker ut

Dsy04 skrev 2008-08-07 23:10:12 följande:
    nu finns det bild på min gallerian
  • Novemberbröllop08
    anja1661 skrev 2008-08-07 18:24:26 följande:
    Novemberbröllop08: åhh så fin den ser ut!!jag gifter mig i maj och jag har två favoriter från milly. bla den du har och den som heter felicity....beslutsångest!vill se fler bilder sen!!
    Den är såå himla fin. Kunde knappt sluta titta på den igår. Min blivande fick dra mig från den Har varit inne och kikat på den andra du ville ha, Felicity, och den är fin den med. Verkar vara mer blingbling på min. Nu finns några mer bilder i galleriet på klänningen
  • CaCC

Åh, den ser underbar ut, förstår att du är nöjd

Novemberbröllop08 skrev 2008-08-08 07:57:21 följande:
    Den är såå himla fin. Kunde knappt sluta titta på den igår. Min blivande fick dra mig från denHar varit inne och kikat på den andra du ville ha, Felicity, och den är fin den med. Verkar vara mer blingbling på min. Nu finns några mer bilder i galleriet på klänningen
  • Zsarah

Nu är min klänning hos lillsessan:D åååh längtar så. Lillsessan sa att den glittar och är ljuvlig och att det är massor av swarovski kristaller på den:D längtar så tills den är här hos mig:D

• xxs

Jag drömde att en Milly-kines kom hem till mig och sydde klänningen HÄR. Det jobbiga var att det var inte den klänningen jag beställt, denna hade ljuslila och ljusgula streck runt om sig, konstiga broderade märken, en träbrosch som va fastsydd och föreställde en synth och mikrofonstativ. Helsjukt. Att hon stod naken på en stol när hon sydde den va bara ännu konstigare.

Men, den satt alldeles perfekt iallafall ;)

• millanros

Någon som mailat till abigail??? Hur lång tid tog de innan ni fick svar???

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!