• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Meiia

Nu har jag äntligen fått min klänning från Milly efter flera turer med DHL! Jag är mer nöjd än jag någonsin kunnat tänka mig. Den är underbar...
    Kan mer än väl rekomendera Milly!

• Meiia

Nu har jag äntligen fått min klänning från Milly efter flera turer med DHL! Jag är mer nöjd än jag någonsin kunnat tänka mig. Den är underbar...
    Kan mer än väl rekomendera Milly!

• anja1661

åhh vad kul!!
    känns skönt då jag tänker b eställa därifrån! hur lång leveranstid var det? har allt funkat bra med dem? e den måttbeställd? är det lätt att mäta så det blir rätt?? jag e jätte nojjig över att mäta fel eller nåt!! men vill ju heller inte mäta hos sömmerska då det kostar onödiga pengar...

• Pyron

Jag har blivit sedd på min syrras blogg av någon i denna tråden...Hmmmm

• Midsommarbrud09

När jag frågade hur mycket allt skulle gå på, svarade de på MIlly´s att min klänning inkl frakt skulle gå på 2040:- Hur billigt som helst! Eller tillkommer det något mer, tull avgift, postavg i Sverige etc...? Låter för bra för att vara sant och det brukar ju Dr Phil alltid säga " låter det för bra för att vara sant är det också det"....eller?

• Meiia

Har du tur så slipper du tullavgift, det gjorde jag annars är den på 37% tror jag.... Annars tillkommer inget...

• Megi

Hej, ja ser att många beställer från Milly`s, hur funkar det? Frakt o allt annat? Tacksam för svar :D

• Meiia

Megi:
    Det har varit superlätt att beställa från Milly. SKickade ett mail med en bild på en klänning som jag gillar och dom svarade med ett pris ink. frakt. Eller så kan man hitta en klännning på deras sida.
    Sen är det bara att göra en beställning till dom så skickar dom ett mail där man kan betala in till dom via paypal och sedan sätter dom igång att göra klänningen.
    Tar ca två månader att få hem klänningen. Dom skickar bilder på klänningen innan dom skickar den till dig, så att du kan godkänna den.
    Jag har skickat efter klänningar med Rush order då jag behövde klänningen snabbt.
    Inga problem, och klänningen är ju måttsydd.

Tror att många är nöjda med Milly och jag är supernöjd själv!

• xxs

Men du, Meiia, kan man beställa Rush order på klänningar som inte är från deras sida? Jag frågade och fick ett NEJ. Därför valde jag en klänning från deras sida jag inte är ett dugg nöjd med.. Fandå?

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!