• Nienna

Nya kinaklännings-tråden!

Här pratar vi om allt som har med Kinaklänningar att göra.

En Kinaklänning är alltså en klännng som man beställer direkt från en fabrik i Kina.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 19:16
    Nya tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3061008.html

• Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!
  • Vita Rosen

Lillsessan, vart håller hon hus. kan man träffa henne och tillsammas gå igenom klänningar eller har man all kontakt via mail.

• Meiia

Min klänning skulle levererats idag. Jag kollade på DHLs hemsida och där stod det att paketet är levererat. MEN jag har inte varit hemma idag och det står att "någon Sofia" har skivit under paketet. Så nu är jag nervös!
    Vill ju så gärna få mitt paket!!

Har ringt dhl och dom kan inget göra så det är bara att vänta o se om det dyker upp... vad gör jag annars? gifter mig om tre veckor ju!

• Iluna

vita rosen..lillsessan har stängt ner sin internet butik.hon planerar att öppna nytt sen, men vet inte när och hon har inget namn än heller tyvärr :(

• Zsarah

Vendel och Angelica skrev 2008-08-04 17:38:23 följande:

Kära karin har du ngn bild på hur fin du var i din klänning *nyfiken*ooohhh vad sugen jag blir på att leta och få ihop ngn klänning, men jag får sådan besluts ångest... Vet inte var jag ska lägga min beställning och jag blir helt snurrig av alla bilder och klänningar jag vill ha... Har ju hittat en klänning som jag bara "dog" när jag provade men jag hittar ingen bild på den :(Romantica är märket och klänningen heter Montana, kanske ngn av er har en bild, jag har mailat Romantica men inte fått ngt svar :(
    Det är inte monte carlo du har sett på? hittar ingen som heter montana...
    www.ktbridal.co.uk/images/rom/monto%20carlo.jpg
  • Zsarah
    Iluna skrev 2008-08-04 18:48:40 följande:
    vita rosen..lillsessan har stängt ner sin internet butik.hon planerar att öppna nytt sen, men vet inte när och hon har inget namn än heller tyvärr :(
    Hon tar emot egen designade klänningar förstod jag..
  • Nalle Puh 40

Är kanske lite trög men var är det för speciellt med kina klänningar för alla verkar ju beställa det?

• Nienna

Nalle Puh 40 skrev 2008-08-04 19:11:59 följande:

Är kanske lite trög men var är det för speciellt med kina klänningar för alla verkar ju beställa det?
    De är billiga, måttsydda och man kan få en klänning precis som man vill ha den. Man kan skicka bilder och be om t.ex. liv från en klänning och kjol från en annan, med eller utan släp, med eller utan axelband osv.
  • Vendel och Angelica

Tack, men tyvärr det är inte den :(
    har fått det uppskrivet av tjejen i butiken, och det var visst en modell 07 el 06 hon var inte säker...
    Men jag ska maila ROmantica igen, tack för ditt tips :)

Zsarah skrev 2008-08-04 18:51:50 följande:
    Vendel och Angelica skrev 2008-08-04 17:38:23 följande:
    Det är inte monte carlo du har sett på? hittar ingen som heter montana...www.ktbridal.co.uk/images/rom/monto%20carlo.j...
  • WillesMama

Nu har jag tagit mått o beställt klänningen av Lillsessan. Hoppas den hinner komma, men vi gifter oss inte förrän den 13 december, så jag hoppas det.. Ni som har haft kristaller i era kläningar, har ni vart nöjda? Funderar på pärlor eller kristallet i broderierna på klänningen..

• Zsarah

Nu har jag lagt in bilder på klänningen med löven i fyllda. så nu är klännigen på väg mot lillsessan, så kul och nervöst på samma gång:D

Svar på tråden Nya kinaklännings-tråden!